Matkailukeskustelut > Nähtävyydet ja huvipaikat

Museokortti

<< < (5/5)

Aakku:
Aika hienoa listaa alkaa kertymään.... :)

Jos saisi koottua jonkinlaisen listan museoista, kun on tällainen suuntautuneisuus sisäänrakennettuna.

- yleiset tekniikan museot meiltä ja muualta
- automuseot ym. kulkuneuvot
- merimuseot
- sotamuseot
- yleiset teknisten alojen museot
- maatalousmuseot koneineen

Lisäksi on mielenkiintoisia teemapäiviä, kuten Rauta- ja Petrooli, Wanha Woima, Forssan PicNic, Classic MotorShow, Museoajoneuvopäivä, Valtakunnalliset maatalousnäyttelyt, ym.
Ulkomailla on vielä suurempia teemapäiviä, jotka voisivat osua reitille.

Nämä kohteet ovat vain niin pirstaloituneina. Eilenkin oli Triangle Motorsilla avajaiset Alastarolla ja moni Ferrari ym. vaihtoi omistajaa huutokaupassa.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 13.05.2017     kello on 11:31 ---Itse taidan jättää väliin...

Itseä kiinnostavat kohteet tuli jotakuinkin käytyä, eikä nappaa niissä useita kertoja käydä.
Suurin osa kohteista on mulle kulttuurista ymmärtämättömälle sellaisia, että mulle varmaan pitäisi maksaa, jotta poikkeaisin niissä.

--- Lainaus päättyy ---
Tulin sitten järkiini...

Kävin uusimassa museokorttini.
Onhan se hieno, vaikka en ikinä tarttis.

Alan:
Se saa käymään museoissa, siitähän se niin hyvä on. Thumb

Kun rupijaa sitä niiden karttaa kattomaan, niin kummasti löytyy kaikenlaista.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.05.2017     kello on 00:41 ---Se saa käymään museoissa, siitähän se niin hyvä on. Thumb

Kun rupijaa sitä niiden karttaa kattomaan, niin kummasti löytyy kaikenlaista.

--- Lainaus päättyy ---
Juu Sarkassa kävin uusimassa....

En viitsinyt mennä museoon, mutta kirpputori takapihalla oli ihan kiva. :)

Alan:
Perjantaina ehdittiin uudistettu Lenin -museo ja Amurin Työläismuseokorttel i. Mielenkiintoisia molemmat, Lenin on hyvin kompakti, tunnissa ehtii hyvin. Työläisasunnoissa parasta ovat jokaiseen asuntoon liittyvät tarinat asukkaista, jotka ovat paria todellista lukuunottamatta todellisuuspohjaisi a vaan yksityiskohtien osalta keksittyjä.

Museokorttikohteita siis molemmat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View