Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Surullinen uutinen (ja viestit aiheesta: Matkailuautojen kolariturvallisuus)
Hauho:
Ihanko koko ajan tosiaan tappia vasten? Miksi sitten matka edistyi vain 832 km 10 tunnissa? 89-90 km/t?
Sekö lätkä laudassa on se tärkein asia ettei edes pysähdy ennen toisen perää? Keskusteluasenteesi kaipaa korjausta.
Kyllä minä tiedän että jalkoihin jäät jos hellität hetkeksikään, itse aiheutettu koko alalla.
Kannattaa käyttää painoa siinä polkimen päällä niin ei jalka väsy.
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 21.04.2015 kello on 21:19 ---Ihanko koko ajan tosiaan tappia vasten? Miksi sitten matka edistyi vain 832 km 10 tunnissa? 89-90 km/t?
Sekö lätkä laudassa on se tärkein asia ettei edes pysähdy ennen toisen perää? Keskusteluasenteesi kaipaa korjausta.
Kyllä minä tiedän että jalkoihin jäät jos hellität hetkeksikään, itse aiheutettu koko alalla.
Kannattaa käyttää painoa siinä polkimen päällä niin ei jalka väsy.
--- Lainaus päättyy ---
Oisko mittari virhe
Jeppe:
Hyödytöntä kinaamista, kun ei puhuta samaa kieltä.
Hauho:
Niin on, ikävä rekkaonnettomuus taustalla. Aja turvallisia kilometrejä.
kimi:
Ikävä noista on lukea, kuitenkin pitää muistaa realiteetit. Suomessa kuolee runsaat 250 ihmistä vuodessa liikenteessä ja suurin osa saa pienen palstatilan lehdessä, joskus ihan maininnan uutisissa.
Sitten jos onnettomuudessa on mukana raskas ajoneuvo niin uutiskynnys on taatusti ylitetty, jopa saksalaisen kun mukana pari ulkomaalaista.
Näitä sattuu ja omaisille ja ystäville toki raskas paikka, heille jaksamista.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta