Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Vanhojen 15" renkaiden tilalle 17" set
migel:
Rengas on myös osa jousitusjärjestelmä ä. En lähtisi sorkkimaan ja vaihtamaan tollaisiin nakin kuoriin.
Mullakin on tallissa sikahienot 17"alut joissa hyvät kumit päällä mut en niillä mitään tee,-täytyy kait myydä pois jos joku haluaa......... t migel
ArHi:
Kiitos tiedoista. Näillähän tiedoilla tuli tyhjentävä vastaus. Täytyy vielä miettiä tuota kannattavuutta, kun joka tapauksessa on kohta uusien renkaiden hankinta edessä.
migel:
Tai yksinkertaistaen jos matalaprofiilinen rengas olisi ajoominaisuuksiltaa n ylivoimaisia niin eikös sitten f-!setkin niitä käyttäisi? Mun mielestä Räikkösen autossa on aika paljon sitä ilmatilaa kuten niillä kaikilla muillakin.
Mulla 0n 15" vanteet kaikissa autoissa mukaanlukien jenkit. Myös renkaat ovat halvempia ja voi valita haluamansa merkin!
Hyviä päätöksiä! t migel
tapani pokkinen:
On autoja jotka ovat suunniteltuja toimimaan matalilla renkailla ja myös toimivat, koska koko alusta on niin tehty.
Toinen asia on, että juuri tuli auton vaihdossa hienot aluvanteet fiiuun, 225.70-15 ja minä jo mietin teräsvanteiden hommaamista. Aika huonoja kokemuksia on aluvanteista noilla reikäisillä teillä. Toisaalta matkailuautolla ajellaan enimmäkseen hiljaa, mutta kerrankos se tarkkaavaisuus herpaantuu ja johonkin nimismiehen terävään kuoppaan lankean, Herra Myrffin mukaan niin minulle myös käy Thumbd
-tapani-
Catiska:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 12.04.2015 kello on 17:24 ---Tai yksinkertaistaen jos matalaprofiilinen rengas olisi ajoominaisuuksiltaa n ylivoimaisia niin eikös sitten f-!setkin niitä käyttäisi? Mun mielestä Räikkösen autossa on aika paljon sitä ilmatilaa kuten niillä kaikilla muillakin.
Mulla 0n 15" vanteet kaikissa autoissa mukaanlukien jenkit. Myös renkaat ovat halvempia ja voi valita haluamansa merkin!
Hyviä päätöksiä! t migel
--- Lainaus päättyy ---
Tallit haluaisi kyllä käyttää suurempaa vannetta ja matalaptofiilista rengasta. Tuo f1 auton 13" vannekoko on jo muinaisjäänne mutta ilmeisesti päättäjät ovat samasta kategoriasta...
Eli sääntöihin kirjattu vuonna sirppi ja vasara, ei siis tallien päätettävissä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta