Tekniikkakeskustelut > Projektit
Solifer 50T
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Olvi-Pekka - 10.04.2015 kello on 21:59 ---Harrastukset maksaa. Halvemmaksi tulisi ostaa kuiva vaunu. Tekemistä olin vailla niin päätin ostaa märän vaunun.
Rahasta puheenollen en tule laskemaan vaunun kunnostus kustannuksia. Enkä työtunteja.
--- Lainaus päättyy ---
Ei kai ilmaista harrastusta olekkaan,ihan mielenkiinnosta kyselin kun mulle tarjottiin märkää vaunua enkä uskaltanut sitä ottaa kun aattelin sen loppujen lopuksi tulevan liian kalliiksi kun en välttämättä sellaista tarvi eikä mulla ole edes ole kunnollista vetopelii . Kylmän hallin olisin kyllä saanut ilmaiseksi käyttööni et ainakin sateen suojaan olisin sen saanut.
Sent from my iPad using Tapatalk
O-P:
Tuonlaisen Soliferin entisöinti on kulttuuriteko. Ensin niitä on jokapaikassa sitten ei missään. Kotimainen merkki ajalta kun suomessa tehtii vaunuja. Monilla muistoja ko. mallista.
Olvi-Pekka:
Valkoisen muovisekoitus pakan arvoitus ratkesi. Se on Soliferin sisäkaton originelli pinnoitusmateriaali vanerin päälle.
Pitää käydä lukemassa muita viestiketjuja millä sen sitten joskus liimaa kiinni. Jos kellä on jo nyt heittää takataskusta tietoa niin suuri kiitos. Siitä riittää varmasti muillekin harrastelijoille, en tule tarvitsemaan niin paljoa.
K.E.V:
Kiikari blaukkareissa ei ole iso-pistoketta. Niissä din liittimet. Täytyy tutkia varastot jos löytyy joku sopiva.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Olvi-Pekka - 11.04.2015 kello on 02:03 ---Valkoisen muovisekoitus pakan arvoitus ratkesi. Se on Soliferin sisäkaton originelli pinnoitusmateriaali vanerin päälle.
..
--- Lainaus päättyy ---
On muuten arvokas kääre - ainakin ideologisessa mielessä Thumb
Siitä moni entisöijä on kiinnostunut. Ihan eriasia laittaa orggista kuin rautakaupan mitälie tavaraa..
Itse kun tein ~15v sitten 50T:hen etupään remppaa, ostin pinnoitettua vaneria tuolla kuosilla HC:stä - hintaa vanerilla oli. Ehkä oven verran vieläkin tallella ;)
Minkä vuosimallinen tuo 50T on '80-81 ?
Mulla sisusta oli tumma, pullokotelo tuo pienempi, helmassa rusehtava väri listan alapuolella, takalamput isommat 3-kammioiset..
Aika monessa Solkussa tullut öitä vietettyä :D
Edit; tuossa on muuten manuska http://koti.mbnet.fi/sfc88k5/pdf/Kasikirja.pdf
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta