Tekniikkakeskustelut > Projektit

Solifer 50T

<< < (3/5) > >>

taavi:
Onnea projektille! Tuli aika nostalginen fiilinki kun olen itsekin rempannut Artic 40:n etupään joskus 80-luvun puolivälissä. Ne Articit taisi vuotaa kaikki, niihin tehdaskin uusi joitain vuosia peltiset ikkunapielet maksutta kun niissä alkunperin olevat muovit halkeilivat ja kastelivat paikat. Siinä mun Artic 40:ssä oli muuten Agan pystypannu lämmittimenä. Siinä ei ollut kiertovesipumppua vaan kierto toimi painovoimaisesti ja härveli kuullosti sellaselta kympin kahvinkeittimeltä joka höyryää ja pörpöttää intoa täynnä kuin ilmapallo.  ;D

plagu:

--- Lainaus käyttäjältä: Olvi-Pekka - 10.04.2015     kello on 21:59 ---Harrastukset maksaa. Halvemmaksi tulisi ostaa kuiva vaunu. Tekemistä olin vailla niin päätin ostaa märän vaunun.

--- Lainaus päättyy ---

no tokko tuohon yli 2000e menee ja lähtökohtaisesti voi aatella että kaikki tuossa hintaluokassa ovat lahoja kuitenkin. Omaan kabe safiriin paloi juuri tuo ~2000 e mutta uusin kaiken valaisimia ja lattiamattoja myöten.

pekkamal:
Onnittelut. Hieno juttu, että näitä pelastetaan.

Olvi-Pekka:
Äijäkirppiksellä kävin viikonloppuna. Käteen jäi Primuksen 2450 jossa magneettivetoinen pumppu kiinni, halvalla sain niin ostin varalle. Vielä sinne jäi  yksi Primus 2450

Mielenkiiintoisin ostos oli Honda EM 500 Portable generator. Eli Hondan nelitahti aggregaatti jossa teho 500wattia ja jatkuja teho vain 450wattia oli myös 12voltin ulostulo. Hinta 30e.
Joku oli laittanut 4 kärkitulpan ja eihän se sillä lähtenyt käyntiin. Vaihdoin öljyt, uudet bensat ja 1 kärkitulpan. Heti käynnistyi.  Thumb

Primuksen pannuja on nyt 3kpl joista yksi jo purettu. Primuksen kiertovesipumppuun laitoin Maxonin moottorin.

Kontiolahden Lehmossa on tuo äijäkirppis viikonloppuisin auki jos kuka haluaa käydä ostamassa sen Primuksen pannun halvalla.

Olvi-Pekka:
Siellä äijä kirppiksellä olevalla Primuspannulla ja kiertovesipumpulla on hintaa 100e.  Jos ketä kiinnostaa käydä ostamassa se pois.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View