Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Muussipullo vai vararengas?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 10.04.2015 kello on 11:15 --- Vakuutuksen hinauspalvelu sen sijaan ei paina mitään.
--- Lainaus päättyy ---
Ja kännykkä toimii...
ihaa:
Molemmat löytyy ja Autoliiton tiepalvelusta on hyvät muistot Öölannin saarelta viime kesältä. Soitto vain ja siinä sitä leirintäalueella sai ottaa itse aurinkoa kun seurasi palvelun edistymistä, sitähän oltiin lomalla tuolloin. :D
Ossi66:
Asuntoautoilijoilla lienee aikaa soitella hinauspalveluun ja odotella korjaamolle kuskausta rengasrikon sattuessa - itsellä on yleensä aina ollut meno jonnekkin ja vararenkaan vaihto vie sen 10min... Ikään en ole rengasrikon vuoksi mistään myöhästynyt.
No jos vaunun renkaan joutuisi tienpäällä vaihtamaan, taitaisi ensimmäinen liikku olla laittaa kahvivesi kiehumaan ;D
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 10.04.2015 kello on 11:54 ---Molemmat löytyy ja Autoliiton tiepalvelusta on hyvät muistot Öölannin saarelta viime kesältä. Soitto vain ja siinä sitä leirintäalueella sai ottaa itse aurinkoa kun seurasi palvelun edistymistä, sitähän oltiin lomalla tuolloin. :D
--- Lainaus päättyy ---
Minua kyllä nolottaisi tilanteessa että joku ulkopuolinen tekee autolleni jotain minkä itse pystyisin ja itse vaan istuisin vieressä ja kattelisin. Kukin tavallaan.
Pullo ja vararengas löytyy autosta ja myös tunkki joka helposti nostaa auton. Ja tietty momenttiavain ja vahvistettu hylsy
JPS:
Toissakesänä jysähti asuntoautosta rengas tampereen motarilla ja meni kerralla suhteellisen silpuksi,sen verran pelotti kun autot ja rekat pyyhki persuusta hipoen ohi että vaihtamatta jäi.
Soitin autoliiton tiepalveluun joka tulikin suhteellisen nopeasti paikalle vaan uskallus loppui siltäkin.
Rengasliikkeen pihalla sitten vaihdeltiin,hattua pitää noille tiepalvelun tyypeille nostaa jotka tuota hommaa harrastuksenaan tekee.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta