en tahtois luopua

mutta jos aika on hänen
ja siellä ootta hän

niin sinne menen minäkin ..
luokse rakkaani .. hänenkin
.... 
|
Sivuja: [1] Siirry alas
![]() en tahtois luopua ![]() mutta jos aika on hänen ja siellä ootta hän ![]() niin sinne menen minäkin .. luokse rakkaani .. hänenkin .... ![]()
![]() En vaan osaa kirjoittaa sellaista kommenttia että se mielestäni olisi oikea. Sillähän ei ole merkitystä jos peruskeskustelussa kirjoittaa hiukan kömpelösti mutta kun aihe on koskettava asia on eri. Rajaa ei mielestäni ylitetä jos puhutaan kuolemasta. Kuolleisuus on kuitenkin 100% ja kaikilla edessä ja useimmat joutuu sitä myös sivusta seuraamaan. Tsemppiä Sipu ![]() että olen maininnut tuon sanasen ![]() mutta tuska on minulla suuri kun olen ....menettemässä ![]() Tuska pitää purkaa ja jos joku ei sitä ymmärrä ei voi mitään. ......anteeksi *iso halaus* Noh. Hiekkalaatikossako, vai vapaan keskustelun puolella. Entä jos siirrettäisi kaikki keskustelut sinne, niin ei olisi rajoja kelläkään valvojilla ja varsinkin muilla vahdittavana. Venäjän malli ei sovi joka paikkaan. Useimmat haluaisi itse päättää mistä aiheista lukevat, eli mielellään siitä mistä otsikossa on puhe. Se olisi oikeata vapautta. Itse olen sen vapaamman keskustelun kannalla, mutta tämä aihe on kyllä vaikea, kuten Kimi totesi. Syksymmällä tulin kotiin, suljettuani äitini silmät viimeiselle vaellukselle. Avasin Orgin sivut vähän sumussa ja löysin komean otsikon Pyhäinpäivän kunnioittamisesta. Toisella sivulla aiheen aloittajasta lähtien jo jaettiin viinanjuonti ohjeita ja muuta asiaankuuluvaa. Siinä kohtaa asiaan suhtautuminen ja sen kunnioituksen puute kirpaisi, vaikka yleensä näihin hörhöilyihin vastaa siirtymällä toisaalle. Oma uskoni tuonpuoleiseen on vähän horjuva, mutta kun seppelettä viedessä tuntui että kaikki hautuumaan oravat ja tiaiset on äitiä saattamassa... Äidin usko taisi olla luonnonuskoa ja kaverit siinä vain saatteli toista. Sipulle lämpöä ja jaksamista Sopimattomat kommentit on vain jätettävä vähemmälle huomiolle ja kertovat enemmänkin kirjoittajastaan. Keskustelupalsta on kuin iso baari, jonka kaikissa pöydissä käydyt keskustelut ovat jokaisen luettavissa. Siinä erilaisten väärinkäsitysten ja myös ajattelemattomuuden mahdollisuus on suuri. Voimia Sipulle vielä kerran, olen varma siitä, että jokainen orgilainen on tukenasi.
Caravaanari reissulle (kuolemme pois, jotta jälkeen jääneille olisi tilaa) iäisyyteen... Periksi ei anneta ennenkuin viiva on suora Sivuja: [1] Siirry ylös
|