Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Dometic RM 7291L

<< < (11/13) > >>

hapero:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 26.04.2015     kello on 19:16 ---Kts. liite...

--- Lainaus päättyy ---

Jos se tankkaus viive liipaistaan d+:n laskevalla reunalla, voisi sen ohittaa sillä, että samuttaa kaapin ensi sitten auton. Täytyy ihmetellä ohjauspaneelin kytkentäkaaviosta, kuinka noi viiveet on oikeasti toteutettu....

mjo33400:
Noi kytkentäkuvat mitä täällä on esitetty ovat periaatekytkentöjä ja kaikki oleellinen puuttuu. Minulla on pari 8-sulaketta käsittävää poksia ylinmääräisenä ( joku vika ) joita en ole tutkinut, niistä saa ehjan piirilevyn jos tarvitsee tai voin lähettää haperolle tutkittavaksi ja en tarvitse niitä takaisin. Muutaman olen noita korjannut ja niissä oli kättelyvika ohjauspaneelin kanssa ( piiri 75176 ).

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 26.04.2015     kello on 19:37 ---Jotenkin tuntuu ettei kannattaisi tehdä muutoksia sähkönsyöttöihin, paitsi jos aikoo pitää loppuikänsä.

--- Lainaus päättyy ---

No juuri siksi se tod.näk. tapa korjata tuo käpsähtänyt liitos on em. vaihtoehdoista I tai II = sähköinen kytkentä siis säilyy alkuperäisenä noissa molemmissa vaihtoehdoissa 8)

Ja mitä muutoksiin tulee, niin ne täytyy tuosta autosta kanssa selvittää (ja purkaa pois). Sinne on taakse kerrossänkyihin vedetty jotkut lukuvalot tms. ja oletan että tällä on myös osansa tuossa kattovalojen toimimattomuudessa :-\

hapero:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 26.04.2015     kello on 19:45 --- Muutaman olen noita korjannut ja niissä oli kättelyvika ohjauspaneelin kanssa ( piiri 75176 ).

--- Lainaus päättyy ---

75176 on rs485 sovitin, sulakeboxi ja ohjauspaneeli on liitetty toisiinsa ko. väylällä.Tuolla linkissä on ne101 ohjauspaneelin ja ne129 kytkentäkaaviot ja niiden käyttämä protokolla.
http://karavaanari.org/index.php/topic,2725.0.html

mjo33400:
Luulin, että kysymys oli näistä. Noi aiemmat haperon linkit on menneet minulta ohi eli en ole huomannut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View