Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Vesien määrät kulukimessa

<< < (5/6) > >>

-------:
Eli vesivuotojen suhteen ei oo pelättävää.  :) Ja ilmeisesti latian romahtamisen suhteenkaan ei oo pelättävää lukuun ottamatta yhtä merkkiä, kun tulee vesi säilöistä sitä pistepainoa?

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 -  4.05.2011     kello on 08:14 ---Omassa vaunussa kahdelta menee yhteensä 20-30l, joten aika paljon saa lutrata jos menee 70l ???

Parhaimmillaan olen saanut kulumaan kokovartalosuihkuss a 15l vettä, kun oikein lutrasin. Tietty jos vaikka hanan jättää valumaan niin meneehän sitä vettä ::)

--- Lainaus päättyy ---

Juu, samanlaisia lukemia meilläkin menee - arvioitu harmaavesimäärillä kun wc-lavuaari- ja suihkuvedet menevät omaan säiliöönsä ;D

Meillä ajatukset olleet päinvastaiset kuin ihaalla; ajattelin aluksi, että m-auton suihkutila täys-turhake (teen siitä säilytystilaa hyllyillä), mutta Euroopan ja Norjan reissuilla tullut päinvastaiseen käsitykseen. Seuraavassakin pelissä pitää olla  8)

En tiedä kuinka suuri vaikutus on sillä, että autossa Truma-boiler (suora kaasulämmitys vedenkuumennuksessa) ja painevesi paisuntasäiliöllä, mutta lämmintä vettä tulee heti - n. 0,5m on boilerin ja suihkusekottajan välissä putkia  :-X Ja 55º riittää täysin 4-hengen suihkuvesitarpeille - ei ole 70º lämmintä tainnut tulla koskaan tehtyä..

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  4.05.2011     kello on 11:14 ---Meillä ajatukset olleet päinvastaiset kuin ihaalla; ajattelin aluksi, että m-auton suihkutila täys-turhake (teen siitä säilytystilaa hyllyillä), mutta Euroopan ja Norjan reissuilla tullut päinvastaiseen käsitykseen. Seuraavassakin pelissä pitää olla  8)
--- Lainaus päättyy ---

mun muistissa on nyt sun reissukuva jossain Norjassa, jotain pikkupolkua pitkin minne en menisi muuten kuin maasturilla, ei ainakaan tuolla Adrialla sinne pääsisikään (taka-akselin kohdalla maavara n. 10 cm) ei me vaimon kanssa osata olla puskassa...  ;D siellä omaa suihkua tulisi varmaan käytettyäkin.


--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  4.05.2011     kello on 11:14 ---ei ole 70º lämmintä tainnut tulla koskaan tehtyä..

--- Lainaus päättyy ---

Muutaman kerran kesässä olen käyttänyt lämpötilaa 70 jotta bakteerit häviävät boilerista, noin Adrian ohjeissa on ohjeistettu, tiedä sitten olisiko siellä mitään bakteereja.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  4.05.2011     kello on 11:34 ---mun muistissa on nyt sun reissukuva jossain Norjassa, jotain pikkupolkua pitkin minne en menisi muuten kuin maasturilla, ei ainakaan tuolla Adrialla sinne pääsisikään (taka-akselin kohdalla maavara n. 10 cm) ei me vaimon kanssa osata olla puskassa...  ;D siellä omaa suihkua tulisi varmaan käytettyäkin.

Muutaman kerran kesässä olen käyttänyt lämpötilaa 70 jotta bakteerit häviävät boilerista, noin Adrian ohjeissa on ohjeistettu, tiedä sitten olisiko siellä mitään bakteereja.

--- Lainaus päättyy ---
Ilmeisesti tämä kuva  :D

Tiukinpaikka oli tuossa takaisintulo penkkaa ylös takaisin assutielle - kävi transukin ristiriipunnassa, mutta onneks paripyörät ja luistonesto siirsi vedon ilmassa roikkuvalta pyörältä pois  ;D

Tuo on totta mm. kolibakteerien kannalta - kuumentaa riittävästi, vaikka mulla tuo UV-C -lamppukin on.. "harvoinhan turvavöitä autossa tarvii vaikka niitä aina käyttää" (en minä ainakaan koskaan tarvinnut :-\ )

ihaa:
Jeps, tuo kuvapa juuri, en muistanut sitä ihan noin pahan näköiseksi kinttupoluksi. :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View