Tekniikkakeskustelut > Alde

Nestekiertoinen lattialämmitys

<< < (2/5) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Kva66 -  3.04.2015     kello on 12:31 ---Täällä foorumissa olen kysellyt useampaan ongelmaani ratkaisua. Ensimmäinen vaunu, jossa Alde. Lattialämmitys sähköllä, tämä ns. mukavuuslattialämmi tys.

Itsellä on jo selkeä käsitys vaunun pohjasta/asioiden sijoittelusta, mitä tulevaisuudessa haluan.

Talviretkeilyyn olen miettinyt nestekiertoisen lattialämmityksen tarpeellisuutta. Onko vain Alden lämmitykseen olemassa tämä?

Miten putkiston veto on vaunuissa toteutettu? Onko putkisto koko vaunun pohjan alueella? Onko eri valmistajilla eroa? Onko ratkaisut vuosien saatossa muuttuneet?

Onko lattiat tasalämpöisiä vai tunteeko jalalle selkeästi kylmä-kuuman kohdan erot?
Mielipiteitä asiassa? Onko järkeä vai ei?

--- Lainaus päättyy ---

Minulla on solkussa käytävän suuntaisesti 2 putkea noin 30cm:n välein. Uusimmissa putki tekee mutkan ovisyvennyksen kautta. Kuvaa en tähän hätään löytänyt.

pamaus:
Minulla on Lmc 720 jossa on alden 3000 lämmitin ja nestekiertoinen lattialämmitys koko vaunun pituudelta. Minulla ei tee erillistä lenkkiä oven edessä.

Lattialämmitykselle on oma kiertovesipumppu, jonka saa kytkettyä pois ja päälle erillisestä kytkimestä.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  3.04.2015     kello on 16:39 ---Minulla on Lmc 720 jossa on alden 3000 lämmitin ja nestekiertoinen lattialämmitys koko vaunun pituudelta. Minulla ei tee erillistä lenkkiä oven edessä.

Lattialämmitykselle on oma kiertovesipumppu, jonka saa kytkettyä pois ja päälle erillisestä kytkimestä.

--- Lainaus päättyy ---
Laitappa kuva systeemistä ;)

mjo33400:
Ei tuosta mitään kuvaa tarvita, johan teksti kertoi kaiken. ;)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  3.04.2015     kello on 17:54 ---Ei tuosta mitään kuvaa tarvita, johan teksti kertoi kaiken. ;)

--- Lainaus päättyy ---
Lähinnä siitä katkaisiasta Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View