rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Varoitus Best-Caravanista  (Luettu 31677 kertaa)

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:00
  • Epsoo
Varoitus Best-Caravanista
« : 2.04.2015 kello on 16:19 »
Varoituksena, kannattaa pyytää kirjallisena kustannukset kun tilaa lisätöitä, puhelimessa sovitut asiat kun eivät pidä kun noudat matkailuvälinettäsi .

Näin ainakin Best-Caravan Hyvinkäällä, jossa tilaamani lisätyön hinta oli työn valmistuttua liki kolminkertaistunut.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Varoitus Best-Caravanista
« Vastaus #1 : 2.04.2015 kello on 16:29 »
Varoituksena, kannattaa pyytää kirjallisena kustannukset kun tilaa lisätöitä, puhelimessa sovitut asiat kun eivät pidä kun noudat matkailuvälinettäsi .

Näin ainakin Best-Caravan Hyvinkäällä, jossa tilaamani lisätyön hinta oli työn valmistuttua liki kolminkertaistunut.
Mikä oli lisätyö?

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:00
  • Epsoo
Vs: Varoitus Best-Caravanista
« Vastaus #2 : 2.04.2015 kello on 16:34 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Varoitus Best-Caravanista
« Vastaus #3 : 2.04.2015 kello on 16:36 »
Lämpökalvon liimaus vaneripintaan.
No ei luulis olevan vaikea operaatio,eikä kallis >:(

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:00
  • Epsoo
Vs: Varoitus Best-Caravanista
« Vastaus #4 : 2.04.2015 kello on 16:54 »
No ei luulis olevan vaikea operaatio,eikä kallis >:(

Heiltä meni kuulemma 2 tuntia liimata 1,5 metrin verran  kalvoa vanerilattiaan. Lisähinnasta eivät tosin viitsineet ilmoittaa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Varoitus Best-Caravanista
« Vastaus #5 : 2.04.2015 kello on 16:59 »
Heiltä meni kuulemma 2 tuntia liimata 1,5 metrin verran  kalvoa vanerilattiaan. Lisähinnasta eivät tosin viitsineet ilmoittaa.
Ei helkutti!

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:06
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: Varoitus Best-Caravanista
« Vastaus #6 : 2.04.2015 kello on 17:08 »
Myös huonoja kokemuksia paikasta. Tosin palvelun suhteen, hinnat on suolaisia jo kysyttäessä. Mutta ärsyttää kun olen varmaan 5 kertaa käynyt siellä eri asioissa niin aina on tympeä palvelu ja ei koe kyllä ollenkaan itseään 'toivotuksi' asiakkaaksi.
Ehkä palvelu olisi eri jos tekisi auto/vaunukauppoja paikassa mutta olen tavannut ostaa yksityiseltä.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.10.2023 kello on 21:43
  • Vesijuoksija 2014-2015, 2017-2019
Vs: Varoitus Best-Caravanista
« Vastaus #7 : 2.04.2015 kello on 17:20 »
Olin vuonna 2012 saanut mainonnasta tuosta yhtiöstä hyvän kuvan ja olin jo oikeastaan päättänyt, että ostan seuraavan autoni heiltä. Ensimmäisenä yhteydenottona lähetin sähköpostitse erään kysymyksen yhdelle yhtiön omistaja-johtajista Hyvinkäälle. En koskaan saanut siihen mitään vastausta. Nykyisen autoni ostinkin sitten muualta.
« Viimeksi muokattu: 2.04.2015 kello on 18:13 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:19
Vs: Varoitus Best-Caravanista
« Vastaus #8 : 2.04.2015 kello on 17:46 »
Espoon Juvanmalmilla toimiva liike on toiminut ok ainakin varaosien ja tarvikkeiden suhteen. Hyvinkäällä olen pari kertaa käynyt kääntymässä, kauppoja ei ole syntynyt

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Varoitus Best-Caravanista
« Vastaus #9 : 2.04.2015 kello on 17:51 »
Kovasti mainostaa itseään Facebookissa...Tied ä sitten.

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:00
  • Epsoo
Vs: Varoitus Best-Caravanista
« Vastaus #10 : 2.04.2015 kello on 18:03 »
Olin vuonna 2012 saanut mainonnasta tuosta yhtiöstä hyvän kuvan ja olin jo oikeastaan päättänyt, että ostan seuraavan autoni heiltä. Ensimmäisenä yhteydenottona lähetin sähköpostitse erään kysymyksen yhdelle yhtiön omistaja-johtajista Hyvinkäälle. En koskaan saanut siihen mitään vastausta. Nykyisen autonikin ostin sitten muualta.

Vahvistaa säännön, että kovasti mainostettu on monesti huono ja menestys perustuu vain mainonnan luomaan illuusioon.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:19
Vs: Varoitus Best-Caravanista
« Vastaus #11 : 2.04.2015 kello on 18:27 »
Vahvistaa säännön, että kovasti mainostettu on monesti huono ja menestys perustuu vain mainonnan luomaan illuusioon.

Kasvu isoksikin tuo tuota ilmiötä. Yritys on kasvanut ja uusien toimipisteiden myötä asiakaspalvelu kärsinyt

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:59
    • circleset
Vs: Varoitus Best-Caravanista
« Vastaus #12 : 2.04.2015 kello on 19:59 »
Huollosta ei ole kokemusta mutta vaunua etsiessä oli ihan hyvä palvelu ja nopea vastaus. Tarjouskin oli hinnaltaan ihan tontilla. Vaunu tuli kyllä ostettua muualta mutta ei johtunut siis palvelusta.

Varusteet (tuolit, pöytä, yms) tuli haettua Hyvinkäältä koska noilla on vaihtoehdot nähtävillä ja tavaraakin varastossa. Palvelu tässäkin tapauksessa oli ihan jees.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.05.2021 kello on 21:42
  • Ylöjärven koheltaja. SF-C:154955
Vs: Varoitus Best-Caravanista
« Vastaus #13 : 2.04.2015 kello on 20:46 »
Olen kuullut että espoon best-caravan olisi tehnyt samoin monelle. Ja yksi niistä oli hyvä ystäväni, jonka auton huollon lasku oli 3-kertainen alkuperäiseen arvioon nähden, eivätkö tosiaan tässäkään tapauksessa ilmoittaneet mitään kaverille.

Olen tosiaan tuosta hyvinkään puljusta kuullut samaa, eli kierrän nämä liikkeet kaukaa jo ennenkuin ehdin kertaakaan niihin jalallani astua  ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:11
Vs: Varoitus Best-Caravanista
« Vastaus #14 : 2.04.2015 kello on 21:28 »
Minulla on helvatin hyvät kokemukset täältä turun /liedon bescaravaaniata on asialista porukkaa myyjien kuin huollon kavereilta ,perkule tulkaa käymään täällä turkusessa
t.rauno