Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Vaunun päivitys uudeempaan - Hobby vai Solifer?
K.E.V:
En ottanut kantaa minkään vaunun hyvyydestä. Halusin oikaista tuon "tahattoman" eristekämmin ;D
Toisaalta on huvittavaa vertailla eri aikakauden vaunuja toisiinsa. Minullakin on ollut eri vuosikymmeniltä englantilaisia , saksalaisia jne vaunuja.
En vahingossakaan vertaile niitä nykyiseeni :P
Jäisivät asteelle "metallilankanauhuri" ilman kuvaa :laugh: ;D :D ;) :)
pamaus:
Niin minun vertailu tapahtuu tuon vanhan LMC vm1991,jonka nyt omistan, samanikäisiin Solifereihin, joita on tullut omistettua.
En ole vertaillut tuo isompaa LMC:stä vm 2007 mihinkään, kun ei ole kokemusta vm 2007 isosta Soliferista.
Kun tenavat kasvaa niin sitten taas Solifer kaupoille vielä kun saisi vm 2014 viimeisen ruotsissa tehdyn, niin avot.
Sen verran Soliferismi on jäänyt päälle, se on sitä merkkiuskollisuutta .
http://www.nettikaravaani.com/solifer/560/1427102
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 5.04.2015 kello on 08:50 ---Niin minun vertailu tapahtuu tuon vanhan LMC vm1991,jonka nyt omistan, samanikäisiin Solifereihin, joita on tullut omistettua.
--- Lainaus päättyy ---
Makuasia sanoi koira kun......
Mielestäni 1992 malli on sisustukseltaan ok , ne lentokonekaapinovet on kadonneet jo. i.m.h.o
Joku toinen toista mieltä jne jne
ose:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 5.04.2015 kello on 08:59 ---Makuasia sanoi koira kun......
Mielestäni 1992 malli on sisustukseltaan ok , ne lentokonekaapinovet on kadonneet jo. i.m.h.o
Joku toinen toista mieltä jne jne
--- Lainaus päättyy ---
Minusta nuo lentokonekaapinovet on sitä hienointa soliferia. -90 550 Jubilee..
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 5.04.2015 kello on 08:50 ---Sen verran Soliferismi on jäänyt päälle, se on sitä merkkiuskollisuutta .
--- Lainaus päättyy ---
:o
Minä olen pitänyt Pamausta taas vannoutuneena LMC - miehenä. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta