Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Mikä alusta paras retkeilyautolle?

<< < (12/20) > >>

Oulaa:
samoin noissa 2003 mallisissa matkailukulkineissa ei ollut kummassakaan esim: vakkarin johtimia ,mitkä pakettiautoissa ovat
tarkalla on budjetti ko alustoja ostetaan

Muumuupapa:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 26.03.2015     kello on 12:20 ---Jos oikein tulkitsen kuvista niin ylin on paku, sellaisena kun se Suomeen myydään. Alemmat ovat matkailukulkineita, sellaisena kuin matkailuajoneuvoteh das ne on tilannut, eli mahdollisesti säästösyistä riisunut tilausvaiheessa sellaisia asioita pois mitkä myyntipakussa on.
Itse törmäsin Adrian osalta ainakin siihen johtosarjoista karsimiseen (mielestäni naurettava säästö, ei voi montaa euroa säästää) ja ABS jarrujen poisjättö mikä on jo säästönä isompi asia mutta vielä arveluttavampi näissä kapineissa.
Epäilin että äänieristyksestäkin olisi säästetty, hiljainen ei sekään 2.3 ollut vaikka ajamani 2.8 oli vielä kovaäänisempi.

--- Lainaus päättyy ---

Matkailuautoissa saattaa riisumisen syynä olla myös tarve pudottaa painoa, jotta saataisiin tarpeeksi istumapaikkoja ja pysyttäisiin vielä alle 3,5 tonnin luokassa.

Catiska:
Ei ainakaan minun edellisessä Adriassa ollut tarvetta. Kapine painoi 2850kg ja muutaman piuhan poistolla tuskin suurta vaikutusta oli. Minun mielestäni enemmänkin oli kyse hinnasta.

Jos alustasta säästää tonnin, niin se on myyntihinnassa jo useamman tonnin alennus. Ostaja ei ostaessa huomaa mistä kaikesta on säästetty, vasta ajan kanssa alkaa harmittamaan...

Muumuupapa:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 26.03.2015     kello on 15:00 ---Ei ainakaan minun edellisessä Adriassa ollut tarvetta. Kapine painoi 2850kg ja muutaman piuhan poistolla tuskin suurta vaikutusta oli.

--- Lainaus päättyy ---

Raskailla äänieristysmatoilla saattaa olla jo merkitystä omapainoon.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 26.03.2015     kello on 15:00 ---Ei ainakaan minun edellisessä Adriassa ollut tarvetta. Kapine painoi 2850kg ja muutaman piuhan poistolla tuskin suurta vaikutusta oli. Minun mielestäni enemmänkin oli kyse hinnasta.

--- Lainaus päättyy ---

Ja jälkimarkkinoinnist a.  Kun jotain puuttuu, sen voi myydä asiakkaalle sitten tarvittaessa.  Aikoinaan etsiskelin Hymerin alta perävaunupistoketta, vaan en läytänyt...  Johdot oli katkaistu taka-akselin luona olevan pistokkeen jälkeen ja pistoke täytetty kitillä.  En ostanut edes uutta pistoketta vaan kolvasin sinne uudet johdot.   Ja kaikki toimi.   ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View