Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Paku tai avolava veturina?
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Onneva - 18.03.2015 kello on 18:58 ---Meillä on Hiace veturina...
--- Lainaus päättyy ---
Olen usein miettinyt tätä ratkaisua ja varmaan siitä avautunutkin. Paku tai miksei järeä avolava kovalla kuomulla veturiksi ja vähän pienempi vaunu perään.
Sitten, kun lapset ei enää kulje mukana. Pakun tavaratilaan iso skootteri tai sähköpyörät, sekä kaikki nykyinen takatallitavara.
Jäänee tilaa vielä vuoden viineille. :)
MarkoA:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 19.03.2015 kello on 22:06 ---Olen usein miettinyt tätä ratkaisua ja varmaan siitä avautunutkin. Paku tai miksei järeä avolava..
--- Lainaus päättyy ---
Täällä on samaa mietitty ihan perheen voimin. Kun polkypyöriä kuskataan mukana, ja kisakalusto mieluusti puhtaana, ois paku melko kova sana. Ilmeisen hyvin veturiksikin, ainakin moni kehuu.
Mutta kolmen hengen järkevät tilat tulisi olla.
Kun vielä talouteen saapuu todennäköisesti koira taas jossain vaiheessa, niin tila ei olis pahitteeksi.
Tämä ois kyllä ihan oman topiccinsa paikka: pakut/avolavat vetureina. Kuka aloittaa?
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: MarkoA - 19.03.2015 kello on 22:17 ---Tämä ois kyllä ihan oman topiccinsa paikka: pakut/avolavat vetureina. Kuka aloittaa?
--- Lainaus päättyy ---
Olit oikeassa.
Olisi mukava kuulla niitä huonoja puolia. Itsellä tulee mieleen se, onko paku sitten ykkös- vai kakkosauto, kun kaksi tarvitaan vielä yli 10 vuotta varmuudella.
Mutta onko pakun käytössä veturina suoranaisia ongelmia? Minkälaiseksi kulutus nousee, jne.
MarkoA:
Meillä sama juttu. Kaksi liikenteessä vielä years to come. Sen tiedän, että itse tykkäisin pakulla ajaa ihan arki ajossakin. Kaverin Vitolla joskus ajanut. Hyvät kyydit ja liikenteessä näkee eteen hyvin. Toki muut suunnat rajoittuneita. Samaten uudehkolla Transportterilla on tullut ajettua koeajomielessä sekä vanhalla Hiacella muuttokuormaa yms. Hiacesta ei jäänyt kovin miellyttäviä muistikuvia. Mutta portteri oli oikeinkin mukava. Vielä kun ois automaattina niin mikäs ois ajella.
Mutta vetokokemuksia ei ole. Ja niistä minäkin kuulisin mielellään.
Lerssinen:
minä olen lava-autoillut arkiajoni jo vuodesta 2003, muita on ollu sivussa mutta aina lavuri pääautona :) Eikä mitään ongelmia ole ollut, päinvastoin saisin näppylöitä jos vaihtaisin johonkin muuhun kun ei mahtuiskaan enää yllätysromua kyytiin ;D
Lava-autoiluun päädyin aikanaan siksi että paljon henkilöautomaisempi ajoasento näissä on mitä rehellisissä pakettiautoissa mutta puolensa on kaikilla..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta