rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kalajoen hiekkasärkät  (Luettu 9493 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.08.2018 kello on 22:29
Kalajoen hiekkasärkät
« : 19.03.2015 kello on 09:22 »
Kausipaikka olisi kesäksi varattu, toivottavasti ehtisi käydäkin.
Onko joku ollut siellä juhannuksena? Lähinnä mietityttää, että voiko pienten lasten kanssa juhannuksena olla Kalajoella. Ikärajattomana mainostavat juhannusta ja on omat k18 alueet.
Mutta kuinka hullua on meno siellä, vai onko?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:29
Vs: Kalajoen hiekkasärkät
« Vastaus #1 : 19.03.2015 kello on 09:24 »
No tuotaa.. Päivällä joo mutta iltayöllä en niin lähtisi liikenteeseen enää.. Se aluehan on aika reunalla joten en tiedä sen häiriöistä..

Nimim Kalajoen juhannukset 2000 - 2014  ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:29.04.2024 kello on 18:28
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Kalajoen hiekkasärkät
« Vastaus #2 : 19.03.2015 kello on 10:04 »
Aikoinaan olin menossa Kalajoelle juhannukseksi. Taunus-Transitissa oli emännän lisäksi kaksi muksua. Alueen hoitaja huomasi lapset, hän sanoi: Älkää tulko tänne, täällä juhannus ei ole pikku muksuille sopivaa katseltavaa.  ;D
Jos leirintäalueelle juhannukseksi, sitten SFC-alueelle.  Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:26
Vs: Kalajoen hiekkasärkät
« Vastaus #3 : 19.03.2015 kello on 10:42 »
Viimekesään asti päätapahtuma oli leirintäalueen pohjoispäässä ja kausipaikkalaisten piti siirtyä siltä alueelta aidatulle kausipaikka-alueelle.  Nyt päätapahtuma jossain muualla, olisko jopa lentokentän reunalla. Itse en ole ollut tuolla juhannuksena 80-luvun jälkeen, mutta jos meno on kovempaa kuin normiviikonloppuina, en veisi sinne pieniä lapsia.
Kesällä -08 oli siellä kausipaikka ja eteläpään alueella ei voinut nukkua tavallisena viikonloppuna ennen puoltayötä, joskus korviin koski kahteen asti. Siirryttiin pohjoispäähän, jolloin leiribaarin meteli ei ollut enää paha, mutta Dyyni ja Merisärkkä saattoi metelöidä. Lähes jokaisena kesäviikonloppuna on tapahtumia, jotka täyttää mökit ryyppäävällä nuorisolla.

Ehkä homma on jo siistiytynyt. Tyttäret tienasi sinä kesänä satoja euroja pullonkeruulla.  ;D

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.08.2018 kello on 22:29
Vs: Kalajoen hiekkasärkät
« Vastaus #4 : 19.03.2015 kello on 11:56 »
Torstaina päivällä on Robin esiintymässä, tyttö haluaisi sen nähdä, niin mitä hyviä sfc alueita olisi kohtuullisen ajomatkan(alle 300km) päässä kalajoelta, mihin voisi vaikka mennä Robinin keikan jälkeen vielä torstaina?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:05
  • Jaa mitä että?
Vs: Kalajoen hiekkasärkät
« Vastaus #5 : 19.03.2015 kello on 12:01 »

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:26
Vs: Kalajoen hiekkasärkät
« Vastaus #6 : 19.03.2015 kello on 12:07 »
Torstaina päivällä on Robin esiintymässä, tyttö haluaisi sen nähdä, niin mitä hyviä sfc alueita olisi kohtuullisen ajomatkan(alle 300km) päässä kalajoelta, mihin voisi vaikka mennä Robinin keikan jälkeen vielä torstaina?

Lohenpyrstö Raahessa. Jätät vaunun matkalla sine ja varaat hyvän paikan juhannukselle ;)
Toinen on Kuturanta Lestijärvellä.
Ymmärtääkseni molemmissa lapset viihtyy.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Kalajoen hiekkasärkät
« Vastaus #7 : 20.03.2015 kello on 08:22 »
Torstaina päivällä on Robin esiintymässä, tyttö haluaisi sen nähdä, niin mitä hyviä sfc alueita olisi kohtuullisen ajomatkan(alle 300km) päässä kalajoelta, mihin voisi vaikka mennä Robinin keikan jälkeen vielä torstaina?
Löytyy myös  Raahesta      http://www.multaranta.fi/117

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Kalajoen hiekkasärkät
« Vastaus #8 : 20.03.2015 kello on 08:36 »
Kausipaikka olisi kesäksi varattu, toivottavasti ehtisi käydäkin.
Onko joku ollut siellä juhannuksena? Lähinnä mietityttää, että voiko pienten lasten kanssa juhannuksena olla Kalajoella. Ikärajattomana mainostavat juhannusta ja on omat k18 alueet.
Mutta kuinka hullua on meno siellä, vai onko?

Onhan siellä MENOA  ,en itse lasten kanssa kyllä menisi

https://www.youtube.com/watch?v=0O2cYTwJCP8

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/kalajoen-juhannus-raiskaus-useita-pahoinpitelyja-ja-huumerikoksia/2053616

  • Vieras
  • Vs: Kalajoen hiekkasärkät
    « Vastaus #9 : 20.03.2015 kello on 08:44 »
    Onhan siellä MENOA  ,en itse lasten kanssa kyllä menisi

    En menisi minäkään lasten kanssa. Kerran oltu (olikohan 2009) kun kuviteltiin sieltä löytyvän riittävän rauhallinen alue myös karavaanareille, no ei löytynyt ei joten en voi millään tavoin suositella.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 2.12.2020 kello on 22:56
    • Tyhmä
      • Urheilua aktiiveille
    Vs: Kalajoen hiekkasärkät
    « Vastaus #10 : 20.03.2015 kello on 09:00 »
    En menisi itse, enkä todellakaan veisi lapsia sinne. Tsekattu on. Eräs työkaveri vuosia takaperin lähti tutustumaan paikkaan ikäänkuin ohimennen. Jäi auton alle ja lyötiin pullo päähän. Että sellaasta...

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:26
    Vs: Kalajoen hiekkasärkät
    « Vastaus #11 : 20.03.2015 kello on 09:45 »
    En menisi itse, enkä todellakaan veisi lapsia sinne. Tsekattu on. Eräs työkaveri vuosia takaperin lähti tutustumaan paikkaan ikäänkuin ohimennen. Jäi auton alle ja lyötiin pullo päähän. Että sellaasta...

    Ja itse oli täysin selvinpäin eikä aiheuttanut noista kumpaakaan omalla toiminnallaan?

    Tyttäret on ollu tuolla juhannuksena ihan turvallisesti porukoissaan eli ei se oikein toimittuna ole vaarallinen paikka, mutta pieniä lapsia en sinne veisi.

    *****
    • Karavaanari
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:27.08.2018 kello on 22:29
    Vs: Kalajoen hiekkasärkät
    « Vastaus #12 : 20.03.2015 kello on 18:50 »
    Eli vaunu viimeistään torstaina johonkin toiseen paikkaan.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 2.12.2020 kello on 22:56
    • Tyhmä
      • Urheilua aktiiveille
    Vs: Kalajoen hiekkasärkät
    « Vastaus #13 : 20.03.2015 kello on 19:40 »
    Ja itse oli täysin selvinpäin eikä aiheuttanut noista kumpaakaan omalla toiminnallaan?

    Jep. Perhettään käytti paikalla. Siinä särkän päällä oli tienvarresta tönäisty auton eteen, ja kun maasta nousi ja alkoi avautua tapahtuneesta niin autosta heitettiin pullolla päähän. Omalla autolla särkille ja ilmeisesti lanssilla pois. Sinne vaan sightseeingille...

    *****
    • Matkailija
    • Viimeksi paikalla: 9.08.2019 kello on 15:06
    Vs: Kalajoen hiekkasärkät
    « Vastaus #14 : 27.03.2015 kello on 16:44 »
    Ei ole pienten eikä isompienkaan lasten nähtävää se meno  Thumbd Niin kauas kuin pääsee ja omaisuus mukaan, kaikki säretään ja oksennetaan ja se siivo on järkyttävä mikä jää eli ei kannata pariin päivään palata. Itse festarit on tosin ollut puheissa siirtää lentokentälle eli kasitien toiselle puolen mutta niin on puhuttu jo pari vuotta ja aina ne leirintäalueella on. Vaikka pahin meno olisikin siellä lentokentällä niin häiritsee se älämölö koko aluetta. Aivan tukossa joka paikka, mökit täynnä kännääviä teinejä, niitä majailee pitkin mehtiä ja tien täydeltä känniläisiä. Mihinkään et pääse.

    Mikäli lähelle haluat niin Himangalla Sautinkari on ihan siinä vieressä (n 30km). Fiksu paikka se.

    Niin ja jos saa moittia lisää  8) niin Särkät yleensäkin on jo paikkana aikansa elänyt ja nähnyt. Rahastetaan kyllä kaikella mitä keksii mutta alueelle ei ole tehty vuosikausiin mitään lukuunottamatta paria viimeistä vuotta jolloin se kioski/kauppa uusittiin ja se uusin alue tehtiin jossa jo inhimilliset olosuhteet vaunuiluun (siellä perällä, rantakallaa/merisärkkää kohti). Muuten alue samassa kunnossa kuin kultaisella 80 -luvulla. Epäsiisteys ehdottomasti pahin. Mutta käykää kahtoon, kyllä siitä moni tykkääkin  ::)
    « Viimeksi muokattu: 27.03.2015 kello on 21:07 »