Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Jääkaappi (teho)
perho-ukko:
Olen pidättäytyt kahdesta asiasta,en neuvo kaasu enkä sähköasioissa,molempiin on luvat !! :)
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 9.05.2011 kello on 10:01 --- Olen pidättäytyt kahdesta asiasta,en neuvo kaasu enkä sähköasioissa,molempiin on luvat !! :)
--- Lainaus päättyy ---
Outo asenne miehellä joka voisi kertoa molempien turvallisesta käytöstä sekä miten voi itse vaikuttaa laitteiden turvalliseen käyttöön ja mitkä pitää jättää ammattilaisen huoleksi... ???
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 9.05.2011 kello on 10:44 ---Outo asenne miehellä joka voisi kertoa molempien turvallisesta käytöstä sekä miten voi itse vaikuttaa laitteiden turvalliseen käyttöön ja mitkä pitää jättää ammattilaisen huoleksi... ???
--- Lainaus päättyy ---
Vastuu kysymys !!
perho-ukko:
Sen takia en neuvo toisia,kun en tiedä heidän taitojaan,jos joku tekisi neuvojen väärin ymmärtämisen vuoksi jotain väärin,minua syytettäisiin !! Siitä syystä en neuvo mitään,minun pitäis olla paikalla !!!
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 9.05.2011 kello on 10:44 ---Outo asenne miehellä joka voisi kertoa molempien turvallisesta käytöstä sekä miten voi itse vaikuttaa laitteiden turvalliseen käyttöön ja mitkä pitää jättää ammattilaisen huoleksi... ???
--- Lainaus päättyy ---
Päinvastoin, jos luvat omaava kertoo miten joku asia suoritetaan, niin samalla hän ottaa jonkinlaisen vastuun sanomastaan ja mikäli kysyjä suorittaa ja tekee väärin ainakin moraalinen vastuu on luvanhaltijalla.
Kysyjän ohjaaminen ammattilaisen luokse on eri asia kun ventovieraan opastaminen siinä miten korjataan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta