Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Jääkaappi (teho)
JJJ:
Ensimmäinen reissu tehty ja kaikki vempeleet testattu (sfc kevätti ja repovesi, kiitos 99:lle vinkistä).
Jäi vaan ihmettyttämään jääkaapin hitaasti tapahtuva jäähtyminen. Monta tuntia kesti ennen kuin jäähtyi +6 asteeseen. Pakkaslokerokin kyllä toimi hyvin mutta sekin jäähtyi todella hitaasti. Vaunu oli kytketty tolppaan jos sillä mitään merkitystä asian kanssa on.
Onkos nämä vaunujen kylmälaitteet yleensä näin hitaita vai onko minulla laitteissa jotakin vikaa ?
JJJ
99:
--- Lainaus käyttäjältä: jjj - 1.05.2011 kello on 13:31 ---Monta tuntia kesti ennen kuin jäähtyi +6 asteeseen. Pakkaslokerokin kyllä toimi hyvin mutta sekin jäähtyi todella hitaasti. Vaunu oli kytketty tolppaan jos sillä mitään merkitystä asian kanssa on.
Onkos nämä vaunujen kylmälaitteet yleensä näin hitaita vai onko minulla laitteissa jotakin vikaa ?
--- Lainaus päättyy ---
Tuo hitaus on absortiokaappien ominaisuus, kaasulla olen huomannut että kylmenee hieman nopeammin kuin sähköllä.
ihaa:
Yleensä laitan jääkaapin viilenemään jo edellisenä päivänä ja nopeimmillaankin muistelen viilentämiseen menneen lähes 12 tuntia jos alkulämpötila on yli +25 kuten viime kesänä tapasi olla.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 1.05.2011 kello on 13:36 ---Yleensä laitan jääkaapin viilenemään jo edellisenä päivänä ja nopeimmillaankin muistelen viilentämiseen menneen lähes 12 tuntia jos alkulämpötila on yli +25 kuten viime kesänä tapasi olla.
--- Lainaus päättyy ---
Samoin, edellisenä päivänä, energialähteestä riippumatta.
Amigo:
Sama täälläkin. Lähtöä edeltävänä iltana kaappi päälle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta