Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Pois kottoo

<< < (7/21) > >>

sipu:
^  Alanin komentiin
Niin eipä tiedä ei
kuka on kuka  ???
paitsi minut tunnistaa
kyllä sielläkin  :o

eura665:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 13.03.2015     kello on 10:20 ---Nyt tuolla on toinen
joka yp:ltä kyselee, miksi on heitetty pihalle  ???
saapi nähdä, miten käy
jos taas jäsen määrä yhdellä alkaa pienenemään  ???
voihan yp toki sieltä meitä enemmänkin pois potkia
jos vaikka lukee nämä kirjotukset täällä
ja kaikki komentoivat lentää sieltä, sitten ulos
noh seuraan miten nyt läy .,..  :)

--- Lainaus päättyy ---
Tais tuo kyselyketju hävitä jo, ei ainakaan minulle enään näy.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 13.03.2015     kello on 11:10 ---^  Alanin komentiin
Niin eipä tiedä ei
kuka on kuka  ???
paitsi minut tunnistaa
kyllä sielläkin  :o

--- Lainaus päättyy ---

Tutut toki tunnistaa, ja varmaan moni orgistakin tuntema.

Mutta jos ei orgia aktiivisesti seuraa, niin voi olla toinen juttu.

Nopeasti rupeaa aktiivisuus laskemaan tuollaisessa FB-ryhmässä ja väki lähtemään ihan ilman poispotkimistakin, kun valitsee moisen taktiikan.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.03.2015     kello on 12:32 ---Nopeasti rupeaa aktiivisuus laskemaan tuollaisessa FB-ryhmässä ja väki lähtemään ihan ilman poispotkimistakin, kun valitsee moisen taktiikan.

--- Lainaus päättyy ---
Ei ne mihinkään lähde....

Minusta Facebookissa ei vaadita juurikaan mitään verbaaleja taitoja. Siellä enimmäkseen ollaan sillä "minä..minä" tyylillä liikkeellä. Ei oikein odotetakaan mitään vastausta. Monissa ryhmissä vaan peukutetaan paljon, mutta kommentit ovat aika mitättömiä. Saattaa olla että monet taputtavat käsiään, kun ylläpitäjä pidättäytyy lattealla linjallaan.

Tällaisella keskustelupalstalla on paljon enemmän kannanottoja ja nimensä mukaan keskusteluja. Tällainen keskustelu on oletettavasti kauhistus monelle Facebookissa viihtyville.
Eipä siinä mitään, jokaiselle jotakin.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 13.03.2015     kello on 12:28 ---Tais tuo kyselyketju hävitä jo, ei ainakaan minulle enään näy.

--- Lainaus päättyy ---

Ei oo hävinny.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View