Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Vaunun lataus ajossa

<< < (7/19) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 13.03.2015     kello on 13:48 ---Nii, mulle tulee 3 kpl  plussaa vaunuun ja 3 kpl  miinusta
Lisäksi auton virtalukko ohjaa releen kautta nuo syötöt ette pura auton akkua sinne tyhjäksi.

Hyvin tuo riittää.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Täh - oot menny parantelemaan Volvon sarjaa  :o
Mikä se kolmas on?

Mulla detskussa akulle tulee vain kaksi 2.5mm2 maajohtoa, koska se kolmas maajohto 2.5mm2 menee valoille ja ne ei oo yhteydessä vaunun akkuun.

nestori78:
http://www.jkauppi.fi/jannitehavio/ tuossa yksi laskuri jolla voi laskea mihin 2.5mm2 riittää. Itse olen johdottanut latauksen erillisellä liittimellä ja 6mm2 johdolla.

aatsha:
Kiitos Nestori. Luulin jo olleen ihan hakoteillä, täällä kun tuntuu noita tietäjiä olevan.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 13.03.2015     kello on 14:06 ---Täh - oot menny parantelemaan Volvon sarjaa  :o
Mikä se kolmas on?

Mulla detskussa akulle tulee vain kaksi 2.5mm2 maajohtoa, koska se kolmas maajohto 2.5mm2 menee valoille ja ne ei oo yhteydessä vaunun akkuun.

--- Lainaus päättyy ---
Ne 2 miinusta on samat kuin sulla , kolmas miinus on se valojen. Siinähän on jo viis neliöö. + 2,5 neliöö
Plussia on kanssa aika monta kun ottaa numero 12:sta käyttöön myös. Volvo tunnistaa tuon perävaunun ihan älylaatikon kautta. Ei tarvita tuota perävaunun tunnistukseen.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: aatsha - 13.03.2015     kello on 16:42 ---Kiitos Nestori. Luulin jo olleen ihan hakoteillä, täällä kun tuntuu noita tietäjiä olevan.

--- Lainaus päättyy ---
Osa meistä on ihan harrastelijoita kuten minä, mutta täällä on muutamia ihan alan ammattimiehiäkin  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View