Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
TV vai kannettava vai molemmat vaunuun
pamaus:
Mulla on 32 samsung, joka on liikkuvassa wlan mokkulassa kiinni, toimii netflix hyvin. 32 tuumaisten smart tv toimii myös yle areenat jne. Ihan toimiva ollut.
Aika halpoja jo nuo pienet televisiot ovat.
http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/televisiot/L24E4243F/tcl-24-led-tv-l24e4243f-vihrea
eura665:
Meillä ollut matkassa läppäri, muksut kattelee siitä ne piirretyt mitä katselee. Me aikuiset ei olla lomareissulla tarvittu telkkua, aina on jotain tekemistä keksitty ja uutiset voi lukea tablesta tai puhelimesta.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 11.03.2015 kello on 13:25 ---Mulla on 32 samsung, joka on liikkuvassa wlan mokkulassa kiinni, toimii netflix hyvin. 32 tuumaisten smart tv toimii myös yle areenat jne. Ihan toimiva ollut.
Aika halpoja jo nuo pienet televisiot ovat.
http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/televisiot/L24E4243F/tcl-24-led-tv-l24e4243f-vihrea
--- Lainaus päättyy ---
Eipä vaan ole tarvittavaa antenniverkon HD-viritintä eli parin vuoden jälkeen kaatopaikkakamaa tai tarvii erillisen HD-boxin. Thumbd
"Antenni- ja kaapeliverkon digivirittimet. Televisiossa on sisäänrakennettu antenni- ja kaapeliverkon digiviritin. Myös teräväpiirtoviritin kaapeliverkkoon (MPEG-2/4 DVB-T/C)."
Edit:
Näkyyhän tuo siirtymäaika jatkuvan ensivuosikymmenelle, joten kyllähän tuommosen huonomman digitelkkarin ehtii katsoa helposti "loppuun" ennen lähetysten loppumista.
K.E.V:
Meillä on ollut useita vuosia jo 22 full-hd dvb-c/dvb-t/dvb-t2 virittimillä vaunussa. Reissuun kun maailmalle mennään jätetään kotio. On muutakin tekemistä kuin tuijottaa töllöä.
MM 67:
Meillä otetaan litteä 24 tuuman keittiötelkka vaunuun. Sopii hyvin takaikkunapöydälle. Aamutoimia tehdessä kuunnellaan/katellaan aamuteeveetä. Ei tuijoteta. Viimekesänä kateltiin etukatoksessa potkupallon loppuottelu. Iltaisin auki lähinnä puoli tuntia ennen maatapanoa. Olen nähnyt niitä pieniä kevyitä vaunutelkkareita ja mun mielestä liian pieniä. Jää käyttämättä kun ei ole mielekäs. Lapsethan katsoo mitä tahansa mutta aikuiset vaatii enemmän.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta