Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

TV vai kannettava vai molemmat vaunuun

<< < (8/8)

Haapaniemen Paroni:
Mulla vaunussa22 tv,läppäri ja tabletti...Telkkari ssa kaikki toiminnot Thumb

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: TLP -  5.12.2015     kello on 15:40 ---Mulla kun on ollut ajatuksissa hankkia siihen läppärin oheen projektori.
Vaikkapa tämmöinen tai vastaava:
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/53864/fftfs/Optoma-ML750e-Ultra-Mobile-LED-kompakti-projektori

Tiedä sitten miten nuo imaisee virtaa noi projektorit, onko ero vaikkapa telkkariin suuri ?
Siihen kylkeen läppäri, niin eikös tolla jo menis pitkälle.
Screenin voi sitten laitella katosta alas vedettäväksi tms., sinne missä sitä telkkaria tuijottaa (itsellä sängyn pääty)  ;D

--- Lainaus päättyy ---

65W näyttää  kulutus olevan. Eli n. kaksinkertainen kakskymppiseen telkkariin verrattuna. Sen lisäksi, jos kuvan ottaa datana  tietsikaan,  niin riittääkö Lapissa mobiilidatan nopeus elävälle kuvalle?

TLP:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  5.12.2015     kello on 16:05 ---65W näyttää  kulutus olevan. Eli n. kaksinkertainen kakskymppiseen telkkariin verrattuna. Sen lisäksi, jos kuvan ottaa datana  tietsikaan,  niin riittääkö Lapissa mobiilidatan nopeus elävälle kuvalle?

--- Lainaus päättyy ---

Tuolla missä olin, katselin läppäriltä HBO Nordiccia iltaisin.
Nopeammat 4G verkot kun tässä kotona... taisin tosin olla ainoa käyttäjä, eli ei tarvi jakoja suoritella  ;D

Mutta saahan sen antennisignaalinkin siirreltyä koneelle ja koneelta edelleen projektoriin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View