Sivuja:
Toiminto
  • #601 kirjoittanut jip59 01 May 2023
  • Itse arvostan ihan jotain muuta kuin asfalttiparkkia ja maksan mieluummin vähän enemmän kunnon luonnonmukaisesta paikasta. Mutta jokainen taaplaa  tavallaan eikä minun ole pakko pitää samasta kuin muut.  8)
    Niinpä. Meidän perheelle taas asfalttialue on mieluinen. Varsinkin muksut tykkää että pääsevät liikkumaan potkulaudoilla helposti. Sekin on positiivista ettei tenavien jaloissa kulkeudu moskaa autoon sisälle kun kuitenkin edestakaisin liikkuvat.
  • #602 kirjoittanut Erkki 01 May 2023
  •  ^   ... Ja näin keväisin, kun nurmikkoalueet ovat vielä märkiä ja pehmeitä, on asfalttipinta mukavampi leiriytymisalue.
  • #603 kirjoittanut Mautoilija 01 May 2023
  • Niinpä. Meidän perheelle taas asfalttialue on mieluinen. Varsinkin muksut tykkää että pääsevät liikkumaan potkulaudoilla helposti. Sekin on positiivista ettei tenavien jaloissa kulkeudu moskaa autoon sisälle kun kuitenkin edestakaisin liikkuvat.
    Itse arvostan enempi suoraviivaista liikkumista, Mielummin lakaisen lattian muutaman kerran kuin vietän vapaa-aikani asfalttikentällä. Asfaltilla ei kasva kuin jokunen kituva voikukka.
  • #604 kirjoittanut Kosmic 02 May 2023
  • Itse arvostan enempi suoraviivaista liikkumista, Mielummin lakaisen lattian muutaman kerran kuin vietän vapaa-aikani asfalttikentällä. Asfaltilla ei kasva kuin jokunen kituva voikukka.
    Thumb
  • #605 kirjoittanut pouhe 02 May 2023
  • Menkää mieleisille paikoille ja antakaa toisten tehdä samoin, turha riitely pois.
  • #606 kirjoittanut Alan 02 May 2023
  • Tuurihan on muuten melko hyvä paikka, jos ei sauno eikä välitä muista asiakkaista.

    Saattaisi muuten käväistä joskus, mutta kun muuta perhettä sinne ei leiriytymään saa. Kaupassa voivat ohimennen käydä.
  • #607 kirjoittanut mike 02 May 2023
  • Täytyypi poiketa! Sen verran pitkä matka että pitää kans yöpyä niin näkee pitääkö nämä huhut paikkansa.
  • #608 kirjoittanut Yrjö 03 May 2023
  • Menkää mieleisille paikoille ja antakaa toisten tehdä samoin, turha riitely pois.
      Kyllä minun tapani on ainoa oikea, muut on ehdottomasti vääriä. ;D
     
       
    Tuurihan on muuten melko hyvä paikka, jos ei sauno eikä välitä muista asiakkaista.
      Talviaikaan saunassa välillä saan olla yksin, elokuussakin viime kesänä meitä miestenpuolella oli viisi enimmillään. Ruuhka-aikaan toistaiseksi ei oo oltu ikinä, tuskin vaunun omistaja haluaakaan?
      Saas näkkee, tuleeko ensi talvikaudella "ilmaisia" yöpymisiä?
  • #609 kirjoittanut armas ujomieli 03 May 2023
  • Samat on kokemukset; yksin joutuu saunomaan ;D Ja toivottavasti vielä tulee kuponkeja, vaikka huonolta näyttää :o
  • #610 kirjoittanut Kosmic 03 May 2023
  • Pienellä propakandalla saa ison mainoksen.  ;D
Sivuja:
Toiminto