rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Tuuri Onnela  (Luettu 174697 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:32
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #450 : 8.11.2020 kello on 19:01 »
Tää on aihe johon mulla ei ole mitään annettavaa, eikä sekään anna mulle  :-\
Siihen aikaan kun tätä hulluutta rakennetiin, tuli poikettua. Miksi se vielä puhututtaa, ja vielä jotkut alvariinsa käyvät siellä sekä aiheesta rummuttavat - ei avaudu mulle..  :-X

Mielipide tämäkin, mutta pidän taas useamman vuoden taukoa ketjusta..

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:21
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #451 : 8.11.2020 kello on 19:07 »
Eikö tuolla sfc lehdessä ollu taas kuponki ilmaiseen yöpymiseen ja puodista saa 7ekulla lisä öitä ,ja kanssalle sitten joku € niin tulee se leirimaksu kuitattua,

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:08
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #452 : 8.11.2020 kello on 19:19 »
Eikö tuolla sfc lehdessä ollu taas kuponki ilmaiseen yöpymiseen ja puodista saa 7ekulla lisä öitä ,ja kanssalle sitten joku € niin tulee se leirimaksu kuitattua,

Mikäs tää lisäyö homma on?🙄

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 3.05.2024 kello on 19:47
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #453 : 8.11.2020 kello on 19:29 »
Mikäs tää lisäyö homma on?🙄

Caravan-lehdessä ei mitään mainintaa lisäyöstä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:02
  • Lempäälä
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #454 : 8.11.2020 kello on 20:37 »
  Minun muistini aikana nuo kyläkaupat ovat vähentyneet, kokolailla loppuneet. Kyllä Vesan ansiota on että tuo Tuurin kauppa on yhtenä jättiläisenä jäljellä, hän palkkansa ansainnut.
  Viime vuosituhannella Hannu Lehtonen suunnitteli Kuljun Löytötavaratalon viereen kauppakylää, kunta vain ei antanut kaavoittamatta rakentaa. Kaavasta tuolloin olisi seurannut tiukat aukioloajat, Lehtonen ei siihen suostunut. Myöhemmin sairaus voitti Lehtosen, pojat ovat siirtyneet kiinteistöjen hoitoon, kauppa jäänyt vuokralaisille.
  Ideapark sitten tuli myöhemmin ja vapaammat aukioloajat.
  Tuuriin vaimo tahtoo 1-2 krt. vuodessa, minä en erikoisemmin shoppailusta innostu.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:08
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #455 : 8.11.2020 kello on 21:37 »
Mikäs tää lisäyö homma on?🙄
Varmaankin tarkoitus on ostaa Caravan -lehti kaupasta 7 €:lla ja käyttää siitä 20 €:n arvoinen kuponki yöpymiseen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:29
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #456 : 8.11.2020 kello on 22:43 »
Viime vuosituhannella Hannu Lehtonen suunnitteli Kuljun Löytötavaratalon viereen kauppakylää

Oli silloin Tavaratalon ovella iso lappu: 'Pääsy kielletty pitkissä kansallispuvun hameissa'.
Sai kai olla , kun kukaan ei voinut sanoa, että kohdistui 'tiettyyn ryhmään'.   :laugh:

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:27.04.2024 kello on 11:40
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #457 : 9.11.2020 kello on 00:12 »
Just näin. Vesa on enempi keskittynyt mediaan ja otsikoissa pysymiseen. Milloin ryypätään, milloin laihdutetaan, vaihdetaan naista jne. Ja miljoonan autolla ei työntekijää motivoida eikä kaikkia aasiakkaita.

Nostan silti hattua, ei ole mikään ison ketjun kauppa, kartelleja vastaan ei ole helppoa. Kärkkäinen on lajissaan myös OK.  Thumb

Juuri näistä mainitsemistasi syistä pidän Vesaa jonkin verran junttina. Sen verran olen itsekin juntti että en silti Vesaa vastusta ideologisesti kuten Natsi-Kärkkäistä joka lienee jota kuinkin ainoa myymälä minkä myymät tuotteet ostan muualta vaikka sitten vähän kalliimmalla. Vesan kaupassa poikkesin kesällä, mutta itse en löytänyt mitään ostettavaa ruokaosastoa lukuunottamatta.

Mitä tulee UPM vertailuihin, niin tuskin Jussi Pesonenkaan Corolalla ajaa. Varmasti hänkin on palkkansa ansainnut, mutta Vesan vaikutus ihan lonkalta ammmuttuna on positiivisessa merkityksessä merkittävämpi yritykselleen kuin Pesosen. UPM olisi UPM toisellakin rekryllä, Keskinen tod näk ihan eri näköinen toisella perijällä.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:53
    • circleset
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #458 : 9.11.2020 kello on 07:06 »
Juuri näistä mainitsemistasi syistä pidän Vesaa jonkin verran junttina.

Mitä tulee UPM vertailuihin, niin tuskin Jussi Pesonenkaan Corolalla ajaa. Varmasti hänkin on palkkansa ansainnut, mutta Vesan vaikutus ihan lonkalta ammmuttuna on positiivisessa merkityksessä merkittävämpi yritykselleen kuin Pesosen. UPM olisi UPM toisellakin rekryllä, Keskinen tod näk ihan eri näköinen toisella perijällä.
Samaa mieltä ekasta. Tosin jättäisin tuon jonkin verran siitä pois.

Toimarilla on yllättävän iso rooli siihen, miten yritys menestyy ja pitää varmasti paikkansa molemmissa noissa mainituissa firmoissa, myös UPM:llä. Kaverit on vaan täysin eri tason johtajia ja eri listoilla. 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yhdysvaltalaislehti-listasi-maailman-parhaat-toimitusjohtajat-mukana-myos-suomalaisnimi-kaverilla-on-nakemysta/7602730#gs.kyhaqn

Ei ole tullut paikan päällä käytyä. Itse voisin käydä katsomassa pitääkö syntyneet mielikuvat paikkansa. Yksin ei kuitenkaan viitsi lähteä. Parempi puolisko on todennut että ei ole tarvetta käynnille. Tuli kuulemma selväksi aikanaan pyörineen tv-ohjelman kautta. 

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:16.01.2024 kello on 01:06
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #459 : 9.11.2020 kello on 07:51 »
Saahan omilla rahoilla ostaa mitä tahansa laillista tavaraa, rehellisellä kaupalla Keskinen on rahansa saanut. Eihän mikään pulju pidä duunaria. Jos ei töitä oo.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:11.04.2024 kello on 20:49
  • SFC 11252 vankkuri kulkee...
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #460 : 9.11.2020 kello on 08:09 »
Vesä Keskisen lamborghinien toimitusaika tilausvaiheesta on vähintään vuosi. Tuossa vaiheessa Vesalla ei ollut mitään tietoa tulevasta koronaviruksesta. Jos tätä koronaongelmaa ei olisi, niin tuskin porukat dissaisivat Vesan ostopäätöksiä em. autoista. Upeita ajoneuvoja kaikki.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:21
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #461 : 9.11.2020 kello on 08:48 »
Caravan-lehdessä ei mitään mainintaa lisäyöstä.
Ostat kaupasta uuden lehden 7ekulla ja ilmoittaudut uusix, näin kuulemma tekevät .

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:54
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #462 : 9.11.2020 kello on 15:01 »
Ostat kaupasta uuden lehden 7ekulla ja ilmoittaudut uusix, näin kuulemma tekevät .

  Ei oo tuollainen mun juttu.  Viimeksi kun kävin, maksoin kaksi yötä. Olin vain 1 yön.   :D   

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:29
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #463 : 9.11.2020 kello on 17:35 »
Toimarilla on yllättävän iso rooli siihen, miten yritys menestyy

Niinhän sitä luulisi.
Tätä yhtä Ollilaa aina hekutettiin.
Mies ei tehnyt muuta kun antoi lausuntoja teki ennustuksia.
Kyllä menestys tuli ihan muiden ansiosta.
Valitettavasti hekään eivät voineet mitään huonoille päätöksille, jotka sitten olivat kohtalokkaita.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:27.04.2024 kello on 11:40
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Tuuri Onnela
« Vastaus #464 : 9.11.2020 kello on 17:43 »
Ei ole tullut paikan päällä käytyä. Itse voisin käydä katsomassa pitääkö syntyneet mielikuvat paikkansa. Yksin ei kuitenkaan viitsi lähteä. Parempi puolisko on todennut että ei ole tarvetta käynnille. Tuli kuulemma selväksi aikanaan pyörineen tv-ohjelman kautta.

Mielikuvillahan näissä paljon pelataan. Suuri osa tuotteista on samoja Keskisellä ja Stockmannilla. Hinnoissakaan ei mielestäni ole oikeasti niin isoja eroja, kuin milikuvista voisi ajatella. Asiakaskunnassa ehkä suurin ero edelleen. Osittain toki johtuu sijainnista. Stockman ei ole lainkaan niin kallis, kuin mitä on maineeltaan ja Keskinen ei lainkaan niin halpa kuin mitä on maineeltaan. Hinnoissa uskon että monin paikoin se "paikallinen" Prisma saattaa olla halvempi. Keskisellä taitaa olla jotain alennustuotteita mitkä puolestaan on kilpailukykyisiä, mutta sen pari kertaa kun ollaan käyty, ei ole sattunut olemaan mitään mitä olisi kovasti tarvinnut.

Vesan junttimainen julkisuuskuva on ollut Keskisen kaupalle kokonaisuutena ehkä jopa hyvästä. Suureen osaan suomalaisista uppoaa. Samanlaiset Seiska-sekoilut tuskin olisivat auttaneet mainittua Pesosta eteenpäin urallaan. Vesaa ei ole haitannut, eikä edes tainnut juurikaan hidastaa. Vähän sellainen retail-sektorin Matti Nykänen.