Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet

Tuuri Onnela

<< < (115/124) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: mike - 28.10.2022     kello on 15:31 ---Kyllä mä ainakin sain sähköttömän paikan mut maksu oli sama!

--- Lainaus päättyy ---
Valititko? Meillä oli Tolppa paikka mutten käyttänyt. Oli edellinen auto jossa oli myös paneelit katolla eikä edes sähkö lämppäri niin en jaksanut kaivaa kaapelia esiin.

mike:
Mitäpä turhia valittaa hyvin sain nukuttua 7 tuntia olin. ilmoitin kyllä lähtiessä.

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: CaraOne1 - 28.10.2022     kello on 09:24 ---Mikä järki, ei saa paikkaa ilman sähköä?? Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
  Tuo olisi ollut hyvä kesällä kun kävimme, jos alennusta olisi saanut?
  Kun maksoimme paikan kesällä, en ostanut mitään en kuluttanut kaupan lattiakaan.
  Kupongilla käydessämme, tunnen tarvetta ostaa, jotta vesi ja kiukaan sähkö tulee edes jotenkin maksettua.

tsahkali:
Onneksi tässä ’puskassa’ ei ole sähköä. Muutenkin on rauhallista, Ossikaan ei ole laulanut saunassa.  🙄

Yrjö:
  Vaimolla ei ollut tukka likainen, joten saunaa ei tarvittu. Ollaan parkissa tässä lähellä Jari Latvalan firmaa.
  Kävelylenkillä poikkesin myöskin Onnelassa, totesin  n. 14 autoa ja yhden vaunun. Lumen koskematomuudesta vedin johtopäätöksen, että tänään eivät ole liikkuneet, ainakaan iltapäivällä.
  Sen verran aikaisin olin liikkeellä, että en voinut todeta, oliko muita yöpyjiä parkkipaikoilla?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View