Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet
Tuuri Onnela
Erkki:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 28.10.2022 kello on 09:57 ---Jos kaikki paikat on sähköistetty, miten voisi valvoa ettei sähköä käytetä?
No karavaavarit on tietysti kaikki rehellisiä, joten eihän sitä tarvis edes valvoa ;D
--- Lainaus päättyy ---
Onnelassa sähkö kuuluu 20 euron vuorokausihintaan. Eli sitä ei tarvitse käyttää, jos siltä tuntuu.
Hesus:
näen sieluni silmin miten joku ilmaislipukkeen omaava vänkää siellä tiskillä miksi pitää ottaa sähkö vaikka ei tarvitsekaan... oikeen kunnon mielensäpahoittamis ta :P
"jos en käytä sähköä, niin kai saan hakea Vesa's Steakhousesta ilmaiseksi lasten lehtipihvin tai edes nakit?!" "tai sitten olen kaksi yötä tällä lipukkeella!?"
Sitten kun ei, niin kirjoitetaan jokaiselle nettifoorumille ja alustalle miten karavaanaria kyykytetään, eikä saa enää edes yöpyä ilman sähköä! Miten voi olla että joutuu maksamaan saman hinnan kuin sähkön kuluttajat, eikä edes ilmaislipukkeesta ei saa hyvitystä? kyllä minä niin mieleni pahoitin.
Yrjö:
On siellä talvellakin muutama maksava, vastaavasti taas sellaisia joilla on nippu kavereilta saatuja kuponkeja.
Joskus takavuosina sai myös sähköttömän paikan, silloin talvella ei ollut kuponkeja. Ohjattiin riviin mistä oli sähköt katkaistu, en kyllä kokeillut. Aika harvoin yhtä yötä varten viitsin roikan kaivaa esiin, kun on kasan alimmainen.
Arska:
Me tykätään käydä Onnelassa. Kesällä käytiin 2 kertaa. Aina on sähköt kuten muuallakin. Ennen koronaa kun Viipurissa yövyttiin niin silloin ei ollut sähköjä,olis ollut sähköt tarbolla vain Yöaikaan.
mike:
Kyllä mä ainakin sain sähköttömän paikan mut maksu oli sama!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta