Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet
Tuuri Onnela
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 12.03.2015 kello on 11:32 ---tlaaks27 nimenomaan tarkoitti ei jäsenien hintaa. Tässä SFC melkein "pakottaa" liittymään. Olen jäsen itse ja saan joka vosi rahat takaisin, eli homma ok, mutta Tuurin 15€ on mielestäni oikea hinta. Toista on tosiaan kaikkien huvikeskusten lähialueet, Härmässä, Kouvolassa, Vaasassa, Mikkelissä...
--- Lainaus päättyy ---
Niin tarkoitti.
En silti ymmärrä mikä siinä on väärin jos ei jäseneltä veloitetaan reilusti enemmän kun jäseneltä. Kyseessä on valinta ja mikäli kaiken kääntää rahaksi liittyminen kannattaa jos käyttää jäsenalueita. Toisaalta maksamalla sen korkeamman hinnan alueella jota haluaa kannustaa raha menee sen yhdistyksen käyttöön eikä järjestön hyväksi
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 12.03.2015 kello on 11:56 ---Niin tarkoitti.
En silti ymmärrä mikä siinä on väärin jos ei jäseneltä veloitetaan reilusti enemmän kun jäseneltä. Kyseessä on valinta ja mikäli kaiken kääntää rahaksi liittyminen kannattaa jos käyttää jäsenalueita. Toisaalta maksamalla sen korkeamman hinnan alueella jota haluaa kannustaa raha menee sen yhdistyksen käyttöön eikä järjestön hyväksi
--- Lainaus päättyy ---
Siksi SFC alueet maksaa ei jäsenille enemmän, kun SFC keskusjärjestö maksaa/palauttaa jäsenmaksuja suoraan SFC yhdistyksille. Siksi hinta on eri jäsenille ja ei jäsenille.
Eli jäsenet maksavat oman alueen SFC kuluja jo jäsenmaksussa.
iso-juuso:
Pidän Tuurin Onnelasta alueena, mutta kesäsesongilla se on aivan liian ruuhkainen. Niinpä siellä on kyllä tullut käytyä useastikin, mutta lähinnä sesongin ulkopuolella eli talvi-aikaan.
Tuolta ruuhka-ajalta minulla on alueelta ikäviä kokemuksia, mutta ne johtuivat alueella vierailevien karavaanarien käytöksestä, eivät alueesta itsestään.
Ossi66:
Joo, Viimeviikolla Onnelassa oli siistiä - oli paikalla meidän vaunu ja olisko ollu 5-6 asuntoautoa.
Kerran haiskahti pahasti - kun olin tiskaamassa, taisi yksi "kylähullu" tyhjentää mustat vedet harmaavesikaivoon - oli ainakin vessapaperia kaivonkannella reilusti. Tuokaan ei ole kyllä alueen ongelma.
Sitä en oikeen ymmärtänyt, miksi trukkikuski kävi kerran tunnissa kiertämässä alueen kärryjen keräyshärvelin kera, vaikka alueella oli vain kourallinen asukkaita ja yksiäkään kärryjä ei sinne kukaan lykännyt vuorokauden aikana.
Kaupassa tuli yksi ero entiseen,
Myyjät oli jotenkin takakireitä tälläkertaa - palvelualttius jäänyt jonnekkin...
Siivooja oli aurinkoinen Thumb (TV:stä tuttu ;D )
Jepukka:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 12.03.2015 kello on 09:00 ---Se on ongelma Heinäkuussa Onnelassa, vaikka ne vessat siivotaan 2 tunnin välein niin käyttäjiä on niin pirusti, kun vessoissa käy myös ne parkkipaikalla olevat yöpyjät ym.
Onhan siihen puoleen väliin rakennettu uudet sos.tilat pari vuotta sitten. Mielestäni ne on olleet aivan siistejä.
--- Lainaus päättyy ---
Onkohan tässä erona se että "merkittömät/merkilliset vaunut" eivät kehtaa olla täysin sikoja SFC alueilla, mutta tuurissa on nähty jos jonkin laista eritoten kemssan tyhjentäjää. Lavuaareihin, roskiksiin tms. eikä varmasti ole käytetty sinistä nestettä...
Luulen että ryhmäkuri puree SFC alueilla paremmin näihin sotkijoihin.
Kiva paikka silti, käynyt useasti ja käyn jatkossakin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta