Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet

Tuuri Onnela

<< < (11/124) > >>

tlaaks27:
Taitaa täällä SFC-alueiden ihmiset "vetää" kotiinpäin, ainakin ne alueet ovat ei jäsenille TÖRKEÄN kalliita leiriytyä, kun Tuurin sähköpaikka maksaa sen 15 euroa saa SFC-alueilla maksaa jopa yli 30 euroa vrk ! Että Repikää siitä !  Thumbd  Thumbd

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: tlaaks27 - 12.03.2015     kello on 11:11 ---Taitaa täällä SFC-alueiden ihmiset "vetää" kotiinpäin, ainakin ne alueet ovat ei jäsenille TÖRKEÄN kalliita leiriytyä, kun Tuurin sähköpaikka maksaa sen 15 euroa saa SFC-alueilla maksaa jopa yli 30 euroa vrk ! Että Repikää siitä !  Thumbd  Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

En ole SFC-alueisiin törmännyt 30 e vrk hintaan
vaan ovat noin 15 e ainakin jäseniltä
mutta jossain PowerParkissa kylläkin
ja silloin kääntyi auton nokka
kohti Tuuria  :)

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: tlaaks27 - 12.03.2015     kello on 11:11 ---Taitaa täällä SFC-alueiden ihmiset "vetää" kotiinpäin, ainakin ne alueet ovat ei jäsenille TÖRKEÄN kalliita leiriytyä, kun Tuurin sähköpaikka maksaa sen 15 euroa saa SFC-alueilla maksaa jopa yli 30 euroa vrk ! Että Repikää siitä !  Thumbd  Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
Tietty vetävät kotiinpäin ja hinnoittelevat miten parhaaksi katsovat. Jokainen voi valita jos kuuluu järjestöön tai ei, itse en kuulu ja en nääe hinoittelussa ongelmaa.

relluttelija:
tlaaks27 nimenomaan tarkoitti ei jäsenien hintaa. Tässä SFC melkein "pakottaa" liittymään. Olen jäsen itse ja saan joka vosi rahat takaisin, eli homma ok, mutta Tuurin 15€ on mielestäni oikea hinta. Toista on tosiaan kaikkien huvikeskusten lähialueet, Härmässä, Kouvolassa, Vaasassa, Mikkelissä...

pamaus:
Lapsiperheellisenä jos miettii juuri noita relluttelijan mainitsemia paikkoja esim vaikka se Mikkeli, niin hinta 5 henk visulahti.

Esim 2 yötä, huvipuistoineen.

Visulahti 48 yö x 2 = 96 € leirintäalue 2 yötä ja 3 kpl visalahti 2 vrk ranneketta 34 € x 3 = 102 €, etkä vielä pääse itse alueelle, joten pakko ostaa ainakin yksi aikuisten ranneke lisäksi 34 € = 136 €

Eli visulahti 2 yötä 96 + 136 = 232 €

Tuuri Onnela sama paketti 30 €, eli on noissa hinnoissa vähän eroja.

Ja meidän porukan on käytävä vähintään joka toinen päivä ruokakaupassa, joten ei siitä nyt haittaa ole vaikka se ruokakauppa siinä leirintäalueen vieressä onkin.

Eikä se Visulahden leirintäalue ainakaan parempi ole kuin Tuurin alue.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View