Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet
Tuuri Onnela
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.07.2021 kello on 22:02 ---Paljon on porukkaa. Onko sunnuntailta kuvattuna...?
Onko tuossa kuvassa vaunujen ja autojen perät vastakkain melkein kiinni toisissaan, vai valehteleeko mun silmä?
--- Lainaus päättyy ---
ohjeistus kertoo vain sivuttaisen etäisyyden. eli periaatteesa kaikki on ok.
Reissaaja80:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.07.2021 kello on 22:02 ---Paljon on porukkaa. Onko sunnuntailta kuvattuna...?
Onko tuossa kuvassa vaunujen ja autojen perät vastakkain melkein kiinni toisissaan, vai valehteleeko mun silmä?
--- Lainaus päättyy ---
Kuva ainakin hämää vähän. On tuossa nurmikaistale välissä ja tuo toinen rivi vielä taitaa olla vähän alempana. Mutta saattaa olla ettei virallista 4 metriä tuossa aivan ole...
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 19.07.2021 kello on 22:20 --- ohjeistus kertoo vain sivuttaisen etäisyyden. eli periaatteesa kaikki on ok.
--- Lainaus päättyy ---
Ahaa, olen hiukka ummikko, kun käyn vain puskaparkeissa...
Olen aina luullut, että se turvaväli perustuu tulipalovaaraan. Syy taitaakin olla joku muu, tai sitten ne perät ei pala.
Yrjö:
Kyllä minun mielestä siellä voi turvavälejä noudattaa, ellei peruuta liikaa. Eihän jokaista voida valvoa. Tietenkin ruudussa voisi olla peruutusviiva vihjeenä, ettei nurmikolle peruuteta.
Historiallisesti eka kerran ajettiin Tuurin ohi, vain katseella seuraten. ;D ;D
Sanoin vaimolle että palataanko takaisin sen kunniaksi. Niinkuin "entinen mies", joka oli päättänyt mennä viinakaupan ohi poikkeamatta, ja menikin, palasi kuitenkin takaisin pullon hakemaan sen kunniaksi.
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 19.07.2021 kello on 18:57 ---Saunassa kävin äsken. Yksi henkilö oli paikalla minun lisäksi .
--- Lainaus päättyy ---
Et sitten lukinnut itseäsi ulos niinkuin minä lopputalvesta. ;D
pamaus:
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa tilanne maasta katsottuna. Vaunujen perät on ainakin 5-6 metrin päässä toisistaan.
Tuo maa varmaan hämää kun se on rinteessä. Ylhäältäpäin näyttää, että perät olisivat vastakkain.
Tuossa kuvassa kaksi eri riviä.
Alimmaisessa kuvassa kolmas vaunu oikealla on sama Matkaaja mikä on yläkuvassa heti siinä edessä, jossa näyttää olevan perä kiinni toisessa vaunussa. Todellisuudessa eroa ainakin 5 metriä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta