Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet

Tuuri Onnela

<< < (109/124) > >>

relluttelija:

--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 21.06.2021     kello on 16:46 --- Saapumisohjeen karavaanialueen paikkanumerointi on outo. Oikeasti paikkoja on paljon vähemmän kuin 895. Numerointi ei ole juokseva, alueilta toiselle hypätty yli kymmeniä numeroita.

--- Lainaus päättyy ---
Aika loogisesti minun mielestä, joen takana olevat alueet selkeästi alue 4, 5, 6, 7 ja 8. Ja alkaa aina tasa sadasta ylöspäin.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 22.06.2021     kello on 11:29 ---Aika loogisesti minun mielestä, joen takana olevat alueet selkeästi alue 4, 5, 6, 7 ja 8. Ja alkaa aina tasa sadasta ylöspäin.

--- Lainaus päättyy ---

Niin on loogista.
Vanhalla alueella taisi jossain vaiheessa olla 313 paikkaa Aku Ankan auton mukaan, mutta kahvila ja peräpään huoltorakennus syönyt muutaman paikan

jip59:
Juhannus vietettiin Onnelassa uudella puolella kolmannessa rivissä tanssiteltalta. Oikeasti tuo ei häirinnyt vaikka siitä ennakkoon paljon valitettiin kun esiintyjät olivat leirialueelle päin. Ainoastaan soundchekin aikaan testasivat kuuluvuuden maksimia jota ei sitten keikan aikaan tarvittu. Toisaalta taidan olla väärä henkilö kritisoimaan kun viimeiseen valssiin piti lavalla olla. Mutta puolelta öin lopettivat ja hiljaisuus tuli. Ei kai sitä "hiljaisuutta" ennen tuota muillakaan paikoilla ole. Kokemuksesta että paikoissa joissa on karaoketoimintaa niin (aina) leirintäalueelle suunnatuista kaiuttimista terasseilta kuuluu möykkää pitkälle aamuyön tunteihin saakka. Muinoin Mukkula oli todella paha.

pamaus:
Tässä pari päivää tullut oltua Onnelassa. Paikalla varmaan 500-600 kuljinta.

Saunassa kävin äsken. Yksi henkilö oli paikalla minun lisäksi . Joenrannalla tällä hetkellä kuusi kiuasta. Naiselle 3 ja miehille 3. Saunat aukeaa kello 7 ja ovat auki koko päivän pl siivous kello 14.  Tanssit joka ilta lähellä leirintäaluetta. Mitään häiriötä ei ole iltaisin ollut eikä tanssin äänet kuulu alueelle.

Aakku:
Paljon on porukkaa. Onko sunnuntailta kuvattuna...?

Onko tuossa kuvassa vaunujen ja autojen perät vastakkain melkein kiinni toisissaan, vai valehteleeko mun silmä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View