Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Facebook ryhmät
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 9.03.2015 kello on 17:56 ---Olen myös aika ihmeissäni seurannut eilen ja tänään tän ylläpitäjän toimintaa ryhmässä. Kaarina lennätettiin syyttä suotta pihalle. Eikö Herra Ylläpito halua sivuille noita Kaarinan mielenkiintoisia matkakertomuksia? Jos ryhmän tarkoitus on vain esitellä kulkimiin ommeltuja verhoja ja kunkin jäsenen koiria, jotka eivät olekaan mitään tavallisia koiria vaan ihan karavaanarikoiria, niin voi huoks!
Sitten tuo nimi KARAVAANARIT on vieläpä niin virallisenoloinen, että voisi melkein nimen perusteella kuvitella, että se on liiton tai muuten jonkun isomman ryhmän ylläpitämä sivusta, eikä yhden miehen.
Voipi olla, että viime päivinä odotettu 4000 jäsentä ei ihan heti tule täyteen!
>:D
--- Lainaus päättyy ---
Kaijan kanssa samaa mieltä Thumb
Roksis:
Enpä kuulu mihinkään ryhmään, edes koko FB:hen.
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 9.03.2015 kello on 18:43 ---Enpä kuulu mihinkään ryhmään, edes koko FB:hen.
--- Lainaus päättyy ---
Tasan sama täälläkin..
winemaker:
Onhan tuo Kaarinan ja muutaman muun kohtelu melko ylimielistä ja diktatuuria ryhmässä. Itse en ehtinyt lukemaan kommentteja ja olen täällä olevien kommenttien, sekä muutamien yksityisviestien varassa.
Uskon Kaarinan informaation olevan oikeaa ja syyttävä sormi kohdistuu kyllä ylläpitäjään ja hänen toimiinsa.
Albinkarmann:
Selailin ko. ryhmää tänään ja eräs jäsen ilmoitti lopettavansa kuviensa postauksen siihen ryhmään. Piti mennä oikein katsomaan niitä kuvia, jep, yhden SCF:n jäsenyhdistyksen alueelta ja FB ryhmän jäsen on hallituksessa. Lienee saanut sormille ylläpidolta, ettei saa mainostaa omaa aluettaan. Ei kuitenkaan potkittu pois. Vielä(?)
Tykkäsin sitten kerralla kaikista kuvista. Ihan vaan kiusaksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta