Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Facebook ryhmät
Turhan Höpöttäjä:
Voi teitä immeiset. On teillä oudot jutun aiheet, harrastukset ja purnaamiset. Ei tarvitse ihmetellä että... ::) ::)
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.03.2015 kello on 08:21 ---Voi teitä immeiset. On teillä oudot jutun aiheet, harrastukset ja purnaamiset. Ei tarvitse ihmetellä että... ::) ::)
--- Lainaus päättyy ---
Sinusta siis on aivan OK jos ilman syytå viskataan pihalle, vain siksi ylläpito ei tykkää henkilöstä.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 17.03.2015 kello on 08:26 ---Sinusta siis on aivan OK jos ilman syytå viskataan pihalle, vain siksi ylläpito ei tykkää henkilöstä.
--- Lainaus päättyy ---
Ilman syytä. ? ::)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.03.2015 kello on 08:21 ---Voi teitä immeiset. On teillä oudot jutun aiheet, harrastukset ja purnaamiset.
--- Lainaus päättyy ---
Tuu sinäkin Höpöttäjä Facebookkin...minäk in olen siellä vaikken ikinä ajatellut meneväni, ei siellä minusta ole muuta kuin nimi vaan mutta nyt sitä pääsee vaikka minne, nyt oon oikeesti SOMESSA... ;D
Pitihän sitä viimeistään siinä vaiheessa mennä kun poika sanoi että "miks sä iskä et oo facessa?" :o niin...mitäpä siihen osasin vastata... ^-^
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.03.2015 kello on 08:36 ---Ilman syytä. ? ::)
--- Lainaus päättyy ---
Itse san ko. ryhmästä potkut kun klikkasin "tykkää" erään viestin kohdalla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta