Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Facebook ryhmät

<< < (9/18) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Voi teitä immeiset. On teillä oudot jutun aiheet, harrastukset ja purnaamiset. Ei tarvitse ihmetellä että...  ::) ::)

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.03.2015     kello on 08:21 ---Voi teitä immeiset. On teillä oudot jutun aiheet, harrastukset ja purnaamiset. Ei tarvitse ihmetellä että...  ::) ::)

--- Lainaus päättyy ---

Sinusta siis on aivan OK jos ilman syytå viskataan pihalle, vain siksi ylläpito ei tykkää henkilöstä.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 17.03.2015     kello on 08:26 ---Sinusta siis on aivan OK jos ilman syytå viskataan pihalle, vain siksi ylläpito ei tykkää henkilöstä.

--- Lainaus päättyy ---

Ilman syytä. ?  ::)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.03.2015     kello on 08:21 ---Voi teitä immeiset. On teillä oudot jutun aiheet, harrastukset ja purnaamiset.

--- Lainaus päättyy ---

Tuu sinäkin Höpöttäjä Facebookkin...minäk in olen siellä vaikken ikinä ajatellut meneväni, ei siellä minusta ole muuta kuin nimi vaan mutta nyt sitä pääsee vaikka minne, nyt oon oikeesti SOMESSA...  ;D

Pitihän sitä viimeistään siinä vaiheessa mennä kun poika sanoi että "miks sä iskä et oo facessa?"  :o niin...mitäpä siihen osasin vastata... ^-^

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.03.2015     kello on 08:36 ---Ilman syytä. ?  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Itse san ko. ryhmästä potkut kun klikkasin "tykkää" erään viestin kohdalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View