Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Kroatiaan kesäkuuksi
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: kuusaan.matti - 10.01.2012 kello on 20:27 ---Mielenkiinnosta Thor Libertyn reittiä oon katellu, se haki ohjuksien sekaan halpaa ankkurikettinkiä tästä Kotkasta, olishan siinä menny päällä mun Kanussikin tuonne Afrikkaan, vai mihin lie menossa?
http://www.marinetraffic.com/ais/shipdetails.aspx?MMSI=235218000
Näyttää olevan Berliinin kupeessa parkissa, aika pommi tuommosen kylän vieressä.
Nyt kyllä meikä lipsahti aiheesta, mutta palataan...
--- Lainaus päättyy ---
Kun meni muutenkin OT:ksi, niin tarkistin tuon sijainnin. Näkyy olevan Kielissä ja ilmeisesti menossa kanavaan. Siellä kun/jos mäjähtää, niin kanava on tukossa pitkän aikaa.
kuusaan.matti:
Juu OT:ksi meni, kerkesin itekkin editoimaan. Luin Berlin kylännimen tuossa, mutta se isompi Berlin on toisaalla, keskellä maata. Kielin satama on tuolla lähellä alempana. Olisko tankkaamassa?
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: kuusaan.matti - 10.01.2012 kello on 20:27 ---Alanin lento Venetsiaan olis varmaan nopein ja halvin, pikkukoirakin kulkisi mukana, mutta on se kyllä oma kortteerikin mukava, vaikka ajamista sinne ja takaisin on.
--- Lainaus päättyy ---
Meillähän on tosiaan ollut tapana, että minä ajan kulkineella alkumatkan ja perhe lentää alueelle, niin ei tarvi istuttaa vielä pieniä lapsia autossa 800 km päivämatkoja. Eli Venetsiassa majoitutaan autoon Punta Sabbionessa, josta pääsee laivalla suoraan San Marcolle muistaakseni vartissa.
Kotiin palataan sitten joko yhdessä tai, kuten olen tänä vuonna suunnitellut, luottomies ajaa auton omalla kustannuksellaan jostain Italiasta Suomeen ja viettää itse loman samalla. Me lennetään töihin, kun lomaa ei ole loputtomiin. Lentokulut yhteensä pienemmät kuin lauttamatka Trave-Hki.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 11.01.2012 kello on 07:17 --- Eli Venetsiassa majoitutaan autoon Punta Sabbionessa, josta pääsee laivalla suoraan San Marcolle muistaakseni vartissa.
--- Lainaus päättyy ---
Tulihan tuokin syksyllä ajettua. Mielikuvaksi jäi, että puoli tuntia on lähempänä totuutta ellei peräti kolme varttia.
Tai jonnekin sinne päin. ;)
Alan:
^^
Kukas nyt koppiin menisi asumaan lentäen tehtävällä ulkomaanreissulla? Hyvä jos B&B:ssa tai hotellissa tulee oltua 8 tuntia vuorokaudessa silloin kun reissun päälle lähden. Vaunussa tai autossa kuluu huomattavasti enemmän aikaa per päivä.
Mutta nuo ovat kaksi eri matkustustapaa, molemmat ovat oikein mukavia. Tiedän kyllä ihmisiä, jotka lähtevät matkoillekin asumaan hotellissa tai juopottelemaan, mutten osaa kummankaanlaista arvostaa. Mieluummin menen päivät hieman liiankin kovilla kierroksilla ja toisaalta menen nukkumaan ihmisten aikoihin ja herään ajoissa.
Venetsiassa ehkä kolme yötä, sitten reipas ajopäivä jonnekin Pulan alapuolelle. Istria nähtiin jo viimeksi.
Hmmm.... no olisi tämänkin voinut kirjoittaa joko omaan matkaketjuun tai sitten johonkin yleisempään pulinaan.
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 11.01.2012 kello on 09:43 ---Tulihan tuokin syksyllä ajettua. Mielikuvaksi jäi, että puoli tuntia on lähempänä totuutta ellei peräti kolme varttia.
Tai jonnekin sinne päin. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Olet myös oikeassa; jos se ajaa Lidon kautta kuluu reilu puoli tuntia. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta