Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Kroatiaan kesäkuuksi
Alan:
Kattelin perheelle lentoja Hki-Venetsia via Riga. Jotain 164 euroa, eli ei kannata raahata niitä mukana alkumatkaa ja voi ottaa oman matkaviikon. Ryanair Bergamoon 240+ euroa, Blue1 Venetsiaan yli 300. Kannattaa aina katsoa Air Baltic!!!
En vielä ole varma, jotta seuraanko 88k:n reittiä vai otanko Finnlinesin.
kimi:
Aikoinaan harkitsin yhdistelmän laittamista rahtina Bilbaoon ja mennä itse lentäen perässä. Silloin päädyttiin menosta laivalla Saksaan pelkällä h-autolla ja vaunun vuokraamiseen kuukaudeksi etelä saksasta.
Tämän päivän lentohinnoilla tuo voisi taas houkutella. Auto laivalla Bilbaoon ja itse lentäen perässä. Finnlinesin lähtö ke Helsingistä ja auto olisi Bilbaossa ma ip. Voisi hintaa kysellä tuolle.
Tuolta ajaisi nopeasti välimerelle tai sitten Portugaliin joka on mielestäni hyvä matkakohde olisi ihan vieressä
88k5:
Juu, kyllä viaBaltica ja Puolan läpiajo on omanlainen kokemus "mennyttä aikaa". Automatkailussa sen ehkä kokisi parhaiten, jos sulkisi navigaattorin ;D Länsi-Euroopassa tuo ei ihmeemmin hätkähdyttäisi, mutta tuolla idempänä tarvitsisi muutakin kuin vain ajaa suoraan ja opasteiden mukaan..
Jos ei tuo itse matkanteko olisi osa lomanautintoa, lennettäisin varmaan esim. Italian Firenzeen (m/p 200€ aik.) ja Toscanasta talo 2 vkoksi (alle 1200€/14pv) sekä päälle vuokra-auto.. Nuo hinnat katsoin juuri heinäkuun alkuun.
Äkkiä laskettuna vetää yksiin käyttää ja yöpyä 4 vkoa (2 vkoa kohteessa, 1+1 vko reissua) leirintäalueilla ja ahtaammin kun lasketaan laivaliput ja polttoaineet päälle - jäisi lomasta vielä 2 vkoa käyttämättä ;D
Mutta tuollainen lennot+talo otetaan mieluummin kohteeseen, jonne m-autolla ei oikein pääse/kerkiä - viimeksi Maltalle ;)
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 10.01.2012 kello on 00:02 ---Mutta tuollainen lennot+talo otetaan mieluummin kohteeseen, jonne m-autolla ei oikein pääse/kerkiä - viimeksi Maltalle ;)
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin. Ei vaan ajatus nyt houkuta, kun tuotakin on tehty riittämiin. Kulkea tekee mieli, kaasujalka vipattaa.
kuusaan.matti:
Mielenkiintoisia vaihtoehtoja on virinnyt!
88k5 "Mennyt aika Puolan läpi" on kokematta, se on edelleen mulla ensisijaisena.
Alanin lento Venetsiaan olis varmaan nopein ja halvin, pikkukoirakin kulkisi mukana, mutta on se kyllä oma kortteerikin mukava, vaikka ajamista sinne ja takaisin on.
Kimin Bilbao olis selvittämisen arvoinen. Meikänkin joutavan auton vois laittaa vaikka kuinka hitaalla ja halvalla kyytillä sinne jo nyt ja lentäis ite perässä. Olis sielläpäin enemmän aikaa katella maisemia. Hyviä ajatuksen aiheita!
Onkohan täällä foorumilla laivarahtihenkilöit ä?
Mielenkiinnosta Thor Libertyn reittiä oon katellu, se haki ohjuksien sekaan halpaa ankkurikettinkiä tästä Kotkasta, olishan siinä menny päällä mun Kanussikin tuonne Afrikkaan, vai mihin lie menossa?
http://www.marinetraffic.com/ais/shipdetails.aspx?MMSI=235218000
Näyttää olevan Saksan pikkusatamassa parkissa, aika pommi tuommosen kylän vieressä.
Kiel taita olla tuossa.
Nyt kyllä meikä lipsahti aiheesta, mutta palataan...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta