Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Kokemuksia 95-00 Cabbyistä?

<< < (2/8) > >>

jtk:
Olen samaa mieltä. Isoja lumikasoja ei kannata pitää vaununiin katolla. Mutta niihin merkkikohtaisiin heikkouksiin.  Olen kuullut, että cabbyssa on uretaanieristys. Onkohan rungossa puurakenteita.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: jtk - 28.02.2015     kello on 18:33 ---Olen samaa mieltä. Isoja lumikasoja ei kannata pitää vaununiin katolla. Mutta niihin merkkikohtaisiin heikkouksiin.  Olen kuullut, että cabbyssa on uretaanieristys. Onkohan rungossa puurakenteita.

--- Lainaus päättyy ---

Sitä en tiedä koska Cabby on luopunut tuosta puurungosta, nämä uudet cabbyt olisiko 2006 vuodesta lähtien tehty ainakin ilman puurimoitusta. Uretaani eristyksiä oli myös vuoden 90-92 Soliferin 5000 ja 6000 sarjoissa.

Mutta oma puhdas veikkaus on, että Kabe on ensimmäisenä siirtynyt puurimattomaan vaunuun. Kabe on muuttanut puurimat, muovirimoiksi. Kabe patentoi muovirimat vuonna 1989. Mutta ilmeisesti Kabe  on käyttänyt puuta katon ja seinäliitoksessa hyvinkin pitkään näihin päiviin saakka.

http://www.cabby.fi/suomi/Matkailuvaunun-ostaminen/Cabby-Comfort-Concept/Cabby-menetelma/

-------:
Onko cabyn sisäseinä pleksiä?

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 28.02.2015     kello on 19:25 ---Onko cabyn sisäseinä pleksiä?

--- Lainaus päättyy ---

Cabbyn sisäpinnan muodostaa vedenkestävä vaneri

Cabby on tehty  lähes kokonaan ilman puurimoitusta.

http://www.cabby.fi/suomi/Matkailuvaunun-ostaminen/Cabby-Comfort-Concept/Cabby-menetelma/

Joten on tuolla uudessakin Cabbyssä vieläkin puuta rakenteissa.

Taitaa tuolla LMC:llä tällähetkellä olla vähiten puuta rakenteessa, LMC valmistaa ainakin osan  uusista Solifereista.

jtk:
Onko tuo menetelmä ollut kauan vai onkohan vain uudemmissa vaunuissa. Tuohan kärjistäen tarkoittaa sitä, että jos on kosteusvaurio, tarvitsee vaihtaa vain katon sisälevyn vaneri+kuivatus.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View