Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Canal Digitalin signaalin muuttaminen tallennettavaksi.

<< < (3/13) > >>

Hauho:
Tuota mjh48:n afterdawnissa käsiteltyä polkua koetin minäkin, mutta taito ei riittänyt HDCP-salauksen purkamiseen (edelleen omaan käyttöön). 
Käytin juuri tuollaista laitetta ym tavaraa välissä joka ei ole HD-laatuinen, mutta ei tullut ääntä eikä kuvaa.
Vaan vielä minä tuon ongelman ratkaisen vaikka kuinka monen mutkan kautta.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Hauho -  1.03.2015     kello on 14:58 ---Vaan vielä minä tuon ongelman ratkaisen vaikka kuinka monen mutkan kautta.

--- Lainaus päättyy ---
Onko viimeinen konsti kuvata suoraan näytöltä videokameralla...?

Itse olen tapellut siitä, miten digitaalisen äänen saa analogiseksi kuulokkeisiin...vie lä minä sen ratkaisen. >:(

hkellokumpu:
Eipä taija tuokaan onkelma olla ihan yksiselitteinen.Aik anaan sen kanssa pähkäilin ja yritin erilaisia levyformaatteja,huonolla menestyksellä.
 Ei onnistunut.
 Kokeilin vaihtaa digiboksista levyn toiseen.Ei onnistunut.
 Lähtökohtana aina:Alusta levy jatkaaksesi.
 Ts.levyt on oli aina alustettava eri boxeihin,toimiakseen.
 Kun löydätte ratkaisun kertokaa minullekin.Kiitos.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Hauho -  1.03.2015     kello on 14:58 ---
Vaan vielä minä tuon ongelman ratkaisen vaikka kuinka monen mutkan kautta.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on sata  prosenttista mutua, mutta "aika insinööri"  olet, jos tuon ratkaiset. Ma luulen, että siellä on "aika insinöörit" ollut suunnittelemassa tuota salausta väärin käytösten estämiseksi.

Mutta onnea valitsemallesi tielle.

Hauho:
En oikein usko itsekään että taidoillani pystyisin salauksen purkamaan, mutta haen ratkaisuja viisaampien ja markkinoille tulevien salauksenpurkuvälin eiden avulla. 
Lähes kaikki salaukset ovat myöhemmin purettu - ennemmin tai myöhemmin.
Hyvä esimerkki on omat satelliittikanavani joista maksan vain halvimman mukaan mutta aika paljon noita maksukanavia näkyy ilman mitään laitonta. 
Siihen perusratkaisu on erittäin pitkäaikainen suhde maksullisiin tarjoajiin ja heidän tekemänsä lähetystaajuusmuuto kset.  (Viimeksi kai pari vuotta sitten, en muista tarkasti.)  Nämä ovat tulleen mitään vippaskonsteja/korttiväärennöksiä tekemättä "lahjaksi".  En koe tekeväni mitään väärin koska en myöskään aiheuta kuluja ko sopimuskumppaneille .

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View