Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Virpimu76 (hankaluuksia sivustolle pääsyssä )

<< < (19/28) > >>

virpimu76:
Onko Teistä saittilaisista kukaan saanut minulta ikävää yv:tä

Jos on niin kertoisitko siitä minulle..kon itse laitan vain tietyt yv..ja en muille,aina samoille muutamalle.
Sain taas nimittäin tämmöisen,jotta jos ei kohta kuulu..niin..

Olet saanut varoituksen
« Lähetetty käyttäjälle: virpimu76 : eilen kello 18:18 » Vastaa lainatenPoista
virpimu76,' . '

' . 'Olet saanut varoituksen asiattomasta toiminnasta, muut jäsenet on saaneet loukkaavia yksityisviestejä taholtanne. Ole hyvä ja lopeta nämä toimet ja käyttäydy jatkossa asiallisesti, jottei ylläpidon tarvitse enempää puuttua asiaan. Jatkossa vastaava toiminta aiheuttaa foorumilta poistamisen.' . '

' . 'Ystävällisin terveisin, Karavaanarin keskustelufoorumi ylläpito.

Kuka Tätä Oikeesti Tekee.. :(

ea:
En tiedä onnistuuko:

https://www.facebook.com/video.php?v=915345541861415&set=vb.361175883945053&type=2&theater

K.E.V:
Kehoittaisin kotona vaihtamaan salasanan ja ei vahingossakaan laita sitä automaattiseksi.
Voisi auttaa asiaan.....
Minulle ei ole tullut kyllä yv:eitä mutta eipä niitä muut voi lähettää kuin käyttäjä itse tai JOKU toinen hänen koneeltaan.

Edit: katso että on asetuksissa jotta tallentaa lähetetyt koneelle. Sitten voit lähetetyt kansiosta katsoa mitä on mennyt.
Mahdollisesti tämä "henkilö" poistaa lähettämänsä.
Tällöin voi ylläpito ehkä auttaa?

mike:

[/quote]

Joku on "kaapannu" Sun koneen? Tai jollain vaan on ollu huono päivä!

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 27.03.2015     kello on 04:35 ---Soon sitte kumma  vain 2 henkilöä saa multa yv...eikä mitään loukkaavaa..mitä tämä nyt taas on ...ilmeisesti  en pääse tänne kohta kromellakaan..kuka tätä mulle tekkee...virpimu76,' . '

' . 'Olet saanut varoituksen asiattomasta toiminnasta, muut jäsenet on saaneet loukkaavia yksityisviestejä taholtanne. Ole hyvä ja lopeta nämä toimet ja käyttäydy jatkossa asiallisesti, jottei ylläpidon tarvitse enempää puuttua asiaan. Jatkossa vastaava toiminta aiheuttaa foorumilta poistamisen.' . '

--- Lainaus päättyy ---

Laita minulle yksityisviesti, niin testataan.  :D

P.S. Ja jos se asiaton toiminta tarkoittaa niitä venstuukkerin kuvia, minusta ne oli ihan näpsäkkiä. Mutta jos ne olisikin pitänyt olla eri sukupuolesta, sitten raiddilaisetkin olisi tykänny.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View