Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Virpimu76 (hankaluuksia sivustolle pääsyssä )
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 27.03.2015 kello on 08:02 ---Kehoittaisin kotona vaihtamaan salasanan ja ei vahingossakaan laita sitä automaattiseksi.
Voisi auttaa asiaan.....
Minulle ei ole tullut kyllä yv:eitä mutta eipä niitä muut voi lähettää kuin käyttäjä itse tai JOKU toinen hänen koneeltaan.
Edit: katso että on asetuksissa jotta tallentaa lähetetyt koneelle. Sitten voit lähetetyt kansiosta katsoa mitä on mennyt.
Mahdollisesti tämä "henkilö" poistaa lähettämänsä.
Tällöin voi ylläpito ehkä auttaa?
--- Lainaus päättyy ---
Salasana on vaihdettu jo ja mun tunnukset on vain mulla ,eikä niitä ole missään muille tiedossa.
Meillä täällä käyn vain minä.Ukkoin kävi joskus vaan ei enää.
Katso että on asetuksissa...? Voitko ihana selventää tyhmälle..missä asetuksissa...ööö siis täällä orgissa,,vaii :o
99:
Kannattaa myös huomauttaa lähipiiriään etteivät lähettele asiattomia sähköposteja.
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 27.03.2015 kello on 10:20 ---Kannattaa myös huomauttaa lähipiiriään etteivät lähettele asiattomia sähköposteja.
--- Lainaus päättyy ---
Kon eivät lähettele,,mut kiitti silti...tuon otin huomioon kyllä ja ensin kyselinkin täällä päässä asiasta.
kimi:
Olisikohan syytä tehdä täydellinen uudelleenasennus tuohon koneeseen.
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 27.03.2015 kello on 12:00 ---Olisikohan syytä tehdä täydellinen uudelleenasennus tuohon koneeseen.
--- Lainaus päättyy ---
Siis 3 pöytäkoneelle ja 1 läppärille.. salasanat uusittu,,modeemi on myös uudella salasanalla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta