Ei täällä kukaan ole blokattunaKerron katellaan toimiiko..mennee hetkonen...soittele n sille ![]() Tämähän on ihan lapsellista touhua.Mitä Virpimu höpöttää? Pelle touhua.
Tämähän on ihan lapsellista touhua.Mitä Virpimu höpöttää? Pelle touhua.pimatskun kone ilmoittaa näin... virpimu76,sinulla on porttikielto tälle keskustelualueelle! Tälle foorumille ei kaivata asiattomia viestejä. Porttikiellollesi ei ole määrätty päättymishetkeä. ei pääse kuukkelin kautta ei vieraana jne jne..jotenki lukossa ?? miettii että sammuttaako koneesta siis kaikista virta ja selain sulkuun myös..joskos se huomenna sitten toimisi... yrittänyt on ja ei pääse... Ja kumminkin oli 15:32 sisällä ?
Ja kumminkin oli 15:32 sisällä ? Eli jättää lokitiedon kun yrittää vaikkei pääsiskään läpi. Ja tuo aktiivisuus on huipussaan. Aktiivisuus: 100% Kielipaketti:FinnishViimeksi paikalla: tänään kello 15:32 Allekirjoitus: Älä moisesta välitä. Itekki olen muutaman vuoden suojellut tätä saittia omalta persoonaltani ja hyvä niin. Kas, terve, Pokkinen! ![]() Et sinä saittia suojele, vaan meitä käyttäjiä. Mitä vähemmän on kalajuttuja, sitä vähemmän himoja ja sitä vähemmän sanomista kotona... ![]() Niin että siitä vaan alotat taas, ainahan kalastus kotiolot voittaa! Ja kumminkin oli 15:32 sisällä ?Joo juuri tuosta se huolestuikin,kun ilmoitin että miten ootkin täällä takasi..miten näkyy kirjautuneena vaikka ei koneiltaan MITENKÄÄN tänne pääse.. onks tää Virpimu76 kun ei oo kuulunut mitään?
onks tää Virpimu76 kun ei oo kuulunut mitään? Näin olemme ymmärtäneet... Eli jättää lokitiedon kun yrittää vaikkei pääsiskään läpi.Ilmeisesti näin.. Ajateltiin että voinko minä yrittää kirjautua omalta koneeltani,pimatsun tunnuksilla hänen luvallaan nähään että onnistuuko se..lupa mulla jo olis Voisikko yhtään valottaa millä kommenteilla tuohon blokkauslistalle pääsee? Koitappa linkata pi**un kuvia keskusteluun - se saattoi jonkun mielestä olla tällaiselle "perhesaitille" liikaa. ![]() Tuon nyt näkee jokainen. >Jäsenet>Virpimu76> Niinpä vaan kun hän ei ole paikalla..olen sen omin silmin kotonaan nähnyt.. vaan kirjaudun pois ja pimun tunnuksilla takas...katellaan kuinka tässä nyt käy...
onks tää Virpimu76 kun ei oo kuulunut mitään?No minä en ole ,mutta ainakin omalta koneeltani pimatsu pääsisi tänne..mulla sen tunnukset,jotta voitiin koittaa että toimiiko...siis toimii... Eli ilmoittelen pimulle jotta sulkee koneensa vuorokaudeksi jotta vapautuu uusi ip hälle. Toivottavasti pääset omalla koneellakin tänne. Ilmoitellaan sitten tänne kun oikea pimu on paikalla. Ei aio olla muuten enää koskaan hiljaa |