Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Eberi pöläyttää
seijantie:
Kokemukseni mukaan tuo savutus usein liittyy siihen ettei poltto käynnisty.Aika yleistä syksyllä kun kesä on mennyt ilman ettei lämmitintä ole käynnistetty.Hytiss ä nukkuessa tulee kesälläkin käytettyä lämmitintä ja se toimii pidempään ilman vikoja.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 26.02.2015 kello on 09:49 ---Kokemukseni mukaan tuo savutus usein liittyy siihen ettei poltto käynnisty.Aika yleistä syksyllä kun kesä on mennyt ilman ettei lämmitintä ole käynnistetty.Hytiss ä nukkuessa tulee kesälläkin käytettyä lämmitintä ja se toimii pidempään ilman vikoja.
--- Lainaus päättyy ---
Juu, näin varmasti on.Tuo on hankala kun sitä ei itse saa käynnistettyä. Mä laitatan siihen kyllä kytkimen.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 26.02.2015 kello on 10:02 ---Juu, näin varmasti on.Tuo on hankala kun sitä ei itse saa käynnistettyä. Mä laitatan siihen kyllä kytkimen.
--- Lainaus päättyy ---
Jos meinaat sitä paikallaan käyttää niin, ettei moottori käy niin ei pelkkä kytkin riitä.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 26.02.2015 kello on 10:05 ---Jos meinaat sitä paikallaan käyttää niin, ettei moottori käy niin ei pelkkä kytkin riitä.
--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitus olisi tehdä niin että voisin sen kytkeä päältä pois esim.kaupunkiajossa . Tuntuu
hörähtelevän turhan usein ja lämpimälle koneelle. Semmoinen kytkin mulla oli ed.autossa.
Toki se kauko-ohjattava ja kellolla toimiva systeemiolis kiva. Roikassa olen pitänyt Thumb
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 26.02.2015 kello on 10:24 ---Tarkoitus olisi tehdä niin että voisin sen kytkeä päältä pois esim.kaupunkiajossa . Tuntuu
hörähtelevän turhan usein ja lämpimälle koneelle. Semmoinen kytkin mulla oli ed.autossa.
Toki se kauko-ohjattava ja kellolla toimiva systeemiolis kiva. Roikassa olen pitänyt Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Vectraan aikanaan laitoin kytkimen vaihtamaan lämpötila-anturin tilalle sopivan vastuksen, jolloin ei käynnistynyt automaattisesti - vastuksen kokoa en kyllä enää muista...
Kun pistää Eberin lämpöanturin viereen vaihtoreleen, ei tarttee vetää hyttiin montaa piuhaa. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta