Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Paneelin asennus.

<< < (2/4) > >>

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 22.02.2015     kello on 12:42 ---Tuo kait riippuu auton sähkökeskuksesta, jos se priorisoi hupiakkua ja alkaa lataamaan ajoakkua kun määrätty taso on saavutettu niin kannattaa

--- Lainaus päättyy ---
Ja perustelut?

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 22.02.2015     kello on 18:31 ---Ja perustelut?

--- Lainaus päättyy ---

Minulla muistaakseni rele avaa yhteyden hupi ja ajoakun väliin jos jännite on tarpeeksi korkea hupipuolella. Toki tuon paneelin voi kytkeä myös suoraan akkuun ja lopputulos sama. Asuinosan sähköissä niin paljon eroja ettei mielestäni yksiselitteistä vastausta ole

Korpisoturi:
Moi! Itsellä myös säädin kahtelussa mutta tuo valkoinen ei minun mielestä ole mppt-säädin. Siinä ebayn myynti ilmoituksessa lukee  "MPPT+PWM charging mode?Controller Provided  MPPT Maximum power point tracking Function,charging mode is PWM)" Viimeinen lause on minun mielestä että lataus tila on PWM. Ajattelin hommata itelle ton Solar 30 ebaystä.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Korpisoturi - 22.02.2015     kello on 18:38 ---Moi! Itsellä myös säädin kahtelussa mutta tuo valkoinen ei minun mielestä ole mppt-säädin. Siinä ebayn myynti ilmoituksessa lukee  "MPPT+PWM charging mode?Controller Provided  MPPT Maximum power point tracking Function,charging mode is PWM)" Viimeinen lause on minun mielestä että lataus tila on PWM. Ajattelin hommata itelle ton Solar 30 ebaystä.

--- Lainaus päättyy ---
testi treffeillä saamme mitattua tietoa asiasta . meille tulee pvm, mppt säätimiä ja nimen omaan noita hapoja sekä laadukkaampia mppt säätimiä ja kaikille säätimille tulee omat panelit/paneliryhmät

Korpisoturi:
Hyvä, niin saadaan faktaa pöydälle!  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View