Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Monikidepaneli vs. ohutkalvopaneli

<< < (15/21) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 17.02.2015     kello on 11:46 ---jos teukalle sopii, teemmekevään tullen vertailun jossa lataame yhtä isoo akkuu jossa sopivastikuormaa koko vuorokauden, kahdella eri systeemillä ja laskemme tuoton kennon vattiakohden puolen tunnin välein, näin saamme hyvän vertailu käppyrästön piirrettyä..  siin ois aihtta vaik pöllän kevät treffiksi Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Tämä ehdotus sopii minulle oikein mainiosti  Thumb Mielenkiintoinen testi ja saadaan sillä
oikeaa tietoa porukalle. Minulla kun ei näistä ole kokemusta niin en omaa paneliani kehu enkä
hauku. Sit testin jälkeen ollaan viisaampia. Olen mukana testauksessa Rolli  :)

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 17.02.2015     kello on 12:58 ---Tämä ehdotus sopii minulle oikein mainiosti  Thumb Mielenkiintoinen testi ja saadaan sillä
oikeaa tietoa porukalle. Minulla kun ei näistä ole kokemusta niin en omaa paneliani kehu enkä
hauku. Sit testin jälkeen ollaan viisaampia. Olen mukana testauksessa Rolli  :)

--- Lainaus päättyy ---
sitt treffien suunnitteluun,onko sitt sity tyylinen mun hallin pihas tai luonnon rauhass vaikka pöllässä.. siit lisää sitt treffiosastolla Thumb

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 17.02.2015     kello on 14:43 ---sitt treffien suunnitteluun,onko sitt sity tyylinen mun hallin pihas tai luonnon rauhass vaikka pöllässä.. siit lisää sitt treffiosastolla Thumb

--- Lainaus päättyy ---
       Aihe kiinnostaa! mukana ollaan sinne mihin tulijat äänestää.. Thumb

LunaNegra:
Sinne lähti tilaus tuontiliikkeelle Ohutkalvopaneelista ja Tracerin Mppt 150V/10A säätimestä. Saas nähkä miten tässä käy :D

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: LunaNegra - 21.03.2015     kello on 14:13 ---Sinne lähti tilaus tuontiliikkeelle Ohutkalvopaneelista ja Tracerin Mppt 150V/10A säätimestä. Saas nähkä miten tässä käy :D

--- Lainaus päättyy ---
Käy hyvin  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View