rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Vieras.  (Luettu 2650 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:28
  • Kulkija
Vs: Vieras.
« Vastaus #15 : 16.04.2011 kello on 14:13 »
Käytetään nekin rahat kalustoon ja ajellaan sitten vain muutamissa "turvallisissa" Euroopan maissa.

Juuri tästä olen niin eri mieltä kuin olla voi.

Kalustoon kannattaa laittaa sen verran, että sitä pystyy myös käyttämään. Mitä se käytännössä on, on jokaisen oma asia.

Harvasta asiasta olen elämäni aikana niin hyviä kokemuksia saanut kuin ensimmäisestä matkailuautomatkast a Euroopan ympäri.

----------

Juu, ja vieraille ollaan toki aina ystävällisiä. Kotona ja muualla.

  • Vieras
  • Vs: Vieras.
    « Vastaus #16 : 16.04.2011 kello on 17:29 »
    Käytetään nekin rahat kalustoon ja ajellaan sitten vain muutamissa "turvallisissa" Euroopan maissa.


    Juuri tästä olen niin eri mieltä kuin olla voi.

    No eihän tuo mikään ihme ole, meinaan se että oltaisiin jostain samaa mieltä.  ;D

    Jos minä olen se Timo niin sinä olet sitten Jyrki.

    Taitaa olla muuten aika lähellä.... tuo vertaus. ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:55
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Vieras.
    « Vastaus #17 : 16.04.2011 kello on 21:11 »
    Minä ajattelen tämän matkailun niin, että kun mennään kulkimella, silloin kahvitellaan ja syödään siellä missä se on kotoisinta, edullista ja kätevintä, elikkä kulkimessa. Sitten kun mennään muihin kulttuureihin, silloin syödään ja "juodaan". Silloin on oma liikumis väline tiellä, varsinkin kaupunki lomilla.  ;)
    « Viimeksi muokattu: 16.04.2011 kello on 21:56 »

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    Vs: Vieras.
    « Vastaus #18 : 17.04.2011 kello on 10:18 »
    niin se van onkin .. et jokainen matkailee tyylillään ja omilla mieltymiksillään yks tykkää kokata kulkimessaan joka paikassa ja toinen tykkää mennä valmiiseen pöytään ... itse käytän molempia ...on kiva reisus poiketa syömään johonkin pieneen lounaspaikkaan , jossa on paikakunnan herkkujakin eikä välttämäti tarvii olla valkossii pöytäliinoi , niit paikkoi itse välttelen ...mut nois pienis paikois missä ollaan poikettu on kiva ja kodikas ilme , kuin myöskin emännän kans ehtii vaihtaa muutaman sanasen yleensä ruuasta ja muista senhetkisistä asioist  niin myöskin valkkaan ulkomailla käydessä , jos se suinkin on mahdollista , mut en ole vieläkään käynyt just kotirajojen ulkopuolel kulkimel , kun noi ulkomaan matkat mennään lentäen , laival tai junalla, joka ois sekin  viel haaveena varsikin nyt ku minul on toi lentopelko niin tuol selkärangas kiinni , jot kotimaan matkailusta nautin kaikin siemauksin sen vähän mitä pystytään keral reissaa , kun täällä koton ootta meitin kisulit niin ei kovin pitkii  reissui pysty tekemäänkään vaiks onhan heil hoitaja , mut siltikin heittii tulee jo viikos niin ikävä , et kotiin on pästävä heittii rapsuttamaan   :) :) :)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:28
    • Kulkija
    Vs: Vieras.
    « Vastaus #19 : 26.04.2011 kello on 10:32 »
    Jos minä olen se Timo niin sinä olet sitten Jyrki.

    Taitaa olla muuten aika lähellä.... tuo vertaus. ;)


    Jep, jos kansainvälisyyden kannalta asiaa ajatellaan.

    Muuten vertauksen ontuvuus näkyy jo päältä.  ;D