rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Auton ilmastoinnin puhkaisu  (Luettu 14133 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Auton ilmastoinnin puhkaisu
    « Vastaus #15 : 8.04.2015 kello on 22:15 »
    Jäi sulta Arska kesken se helmihoppeeketju. Noh rouvan pyöreet meni juur ohi, mut seuraavat on sit 10v kuluttua Thumb

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:20
    • Kotkan poikii ilman siipii
    Vs: Auton ilmastoinnin puhkaisu
    « Vastaus #16 : 8.04.2015 kello on 22:17 »

    Jäi sulta Arska kesken se helmihoppeeketju. Noh rouvan pyöreet meni juur ohi, mut seuraavat on sit 10v kuluttua Thumb
    Noo joo,en tainnu ottaa sua todesta.


    Sent from my iPad using Tapatalk

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
    • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
    Vs: Auton ilmastoinnin puhkaisu
    « Vastaus #17 : 8.04.2015 kello on 22:20 »
    Mulla on mennyt fiiusta parikertaa putket irti poikki huonosta tuennasta johtuen. Kummallakin kerralla ne hitsattiin kasaan kun uusia ei löytynyt mistään, tosin korjaus tehtiin vasta seuraavana kesänä. Eli onkos mulla ollut hyvä tuuri kun en ole heti korjauttanut ilmastointia ja mitään muuta vahinkoa ole tuon takia tullut vai liioitteletteko te  kosteuden tuomista vaaroista?


    Sent from my iPad using Tapatalk
    kyl täällä ja muuallaki foorumeil on fanaatikkoja jotka ei oikeesti tiiä laitteiden toimintaa ja sit pelätään kaikkee mikä menee ohi oman huollon kertomuksen..
    nimimerkill kolkyt vuotta korjannu omat ja kavereitten vehkeet...  ;D  ja tilaa jää kaksmielisyyksille va toivottavasti niit ei esiinny

  • Vieras
  • Vs: Auton ilmastoinnin puhkaisu
    « Vastaus #18 : 8.04.2015 kello on 22:21 »
    Koskas mä olen sulle lööperiä puhunu, saati oharia tehnyt Thumbd

    siis Arskalle, mut jos sit taas seuraavan kerran onnistuu Thumb

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 02:08
    • Epsoo
    Vs: Auton ilmastoinnin puhkaisu
    « Vastaus #19 : 8.04.2015 kello on 22:32 »
    PS. Jarrunestekin kerää kosteutta vaikka autolla ei ajettaisi

    DOT5 ei kerää.

  • Vieras
  • Vs: Auton ilmastoinnin puhkaisu
    « Vastaus #20 : 8.04.2015 kello on 22:53 »
    Mun täytyy pyytää mitä nöyrimmin Arskalta anteeksi. kaivoin esiin sen ketjun missä tilasin sulta sen helmihopeen, laitoin vaan, että tee meille tuollainen keskipitkänä. Typeränä en lukenut kunnolla vastaustasi jossa kysyit tarkempaa ohjetta ja jäin itse vain odottamaan, että saan taas hienon paketin ja monta syntiä rouvaltani anteeksi :-[

    Noh tulee niitä uusia mahdollisuuksia ja ei sillä meidän harakalla ole vasta kuin kaksi SINUN tekemää korua.
    -tapani-

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:20
    • Kotkan poikii ilman siipii
    Vs: Auton ilmastoinnin puhkaisu
    « Vastaus #21 : 9.04.2015 kello on 07:14 »
    Sorry Tapani,vikaa oli minussakin,olisi pitänyt laittaa yv:tä niin kaikk olisi kunnossa..
    Tosiaan tuohon mun kotteron ilmastointiin yritettiin saada uusia putkia mutta eipähän tuohon uusia löytynyt.. Ilmastointi on maahantuojan jälkiasentama jajopa asennusfirmakin löytyi mutta kun olivat laittaneet sen seitsemää erilaista systeemiä autoihin niin oikeanlaisia putkia ei vaan millään löytynyt. Joku metallimies putket hitsasi ja lisäsi monta kannatinta putkille ettei enää tärinästä murru poikki. Ekalla kerralla oli putki poikki konehuoneen puolelta ja toisella kerralla ne oli katkenneet kojetaulun alta kennon juuresta..

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:28.08.2015 kello on 06:46
    Vs: Auton ilmastoinnin puhkaisu
    « Vastaus #22 : 9.04.2015 kello on 07:54 »
    DOT5 ei kerää.

    Ei niin paljoa, sillä on DOT 5 on silikonipohjainen, (rallineste)
    mutta älä vaan menen sekoittamaan sitä muihin tavanomaisiin jarrunesteisiin DOT 3, 4 tai 5.1:een

    Enempää ohi aiheen en ala vääntää...

  • Vieras
  • Vs: Auton ilmastoinnin puhkaisu
    « Vastaus #23 : 9.04.2015 kello on 10:10 »
    Nonni, aamulla puhelimessa viesti, jotta paketin saa noutaa matkahuollosta. Lähettäjänä Lapin Auto-osa Rovaniemeltä.
    Eilen tinkasin Sulo Vilenin tyyliin ja maksoin saman tien. Toki lähtöhintakin oli melko sopiva, mutta ei kait sitä kukaan käytetystä tavarasta enää täyttä hintaa Thumb

    Nyt jos lauhdutin on vielä soiva peli niin hattua nostan tuolle Lapin Auto-osalle Thumb Thumb Thumb
    -tapani-