Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Päivän purnaus!
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.02.2016 kello on 10:50 --- Onhan se harrastus sekin, että tutkii omia sähkön kulutus tietoja. ...Muualtakin kun sähkölaskusta. ::)
--- Lainaus päättyy ---
No, köyhällä tai rahvaalla on halvat huvit ja harrastukset. Ja silloin 3 viikkoa sitten se suorastaan v***ti.
kimi:
Tuo etäluettavuus on meilläkin ollut kolmessa asunnossa ja vaimon työhuoneessa. Alkuun noita kävin joskus katsomassa mutta kahden hengen taloudessa jossa kulutus hyvinkin tasaista ja ennakoitavaa niin katselut jäi muutamaan kertaan.
Vaimon työhuoneen osalta tuosta oli hyötyä, ihmettelimme korkeita laskuja ja kun kulutus oli samaa luokkaa vaikkei vaimo ollut töissäkään ja kaikki kulutus paitsi minikeittiö sammutettu löydettiin viallinen jääkaappi.
Mitä noita kirjaamaan, laskut tulee säännöllisesti ja ne arkistoidaan ja niistä löytyisi tarvittaessa minulle riittävät tiedot
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 17.02.2016 kello on 11:01 ---Mitä noita kirjaamaan, laskut tulee säännöllisesti ja ne arkistoidaan ja niistä löytyisi tarvittaessa minulle riittävät tiedot
--- Lainaus päättyy ---
Juu, Höpöttäjän sanoin: "jokainen taaplaa tyylillään" Höpöttäjällä on loppujen lopuksi viisaita sloganeita. ;D
kimi:
On joo
Minulle kaikki asioiden ja yleensäkin kulujen kirjaaminen on luonnotonta. Autot kuluttavat minkä kuluttuvat ja sama sähkön kanssa, se mitä tarvitaan kulutetaan ja jos jostain syystä tulee isoja poikkeamia ne tutkitaan.
Autojen kulutukset seuraan tankkauksilla ja mikäli kulutus pysyy suunnilleen samalla tasolla se riittää minulle jos poikkeavia lukuja tulee usea peräkkäin jokin on pielessä. Yleensä yksi paljon kuluttanut tankillinen kompensoituu seuraavassa, kaksi peräkkäistä antaa aihetta ihmettelyyn
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 17.02.2016 kello on 10:52 ---No, köyhällä tai rahvaalla on halvat huvit ja harrastukset. Ja silloin 3 viikkoa sitten se suorastaan v***ti.
--- Lainaus päättyy ---
No, no. Ei sitä aitojen rahvaitten porukkaan niin vain pääse. Jos haluaa, silloin tarkastellaan pankkisaldoja ja omaisuuden määrää. Ja nyrkit pitää olla paskassa kyynäspäitä myöten. Juppi ominaisuudet riisutaan saunan takana. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta