Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Päivän purnaus!

<< < (85/99) > >>

ihaa:
Tästä olisi alunperin pitänyt purnata jo kolme viikkoa sitten mutta silloin oli muutakin mietittävää joten purnataan nyt. Avioeron takia sähkösopimus kun siirtyi sitten pelkästään minun nimiini niin miten kävi etäluettavan sähkömittarin lukemien kanssa...no ne tietysti alkoivat uuden sopimustunnuksen myötä siitä päivästä joten nyt en voi sillä sovelluksella ja omilla tunnuksilla enää katsella aiempien vuosien lukemia, typerää vaikka talon omistuksessa tapahtui vain se että nyt siinä minun lisäkseni ei ole enää vaimo mukana..

Onhan ne minulla joka kuukaudelta talon ostohetkestä lähtien tietokoneella excelillä mutta olisin mielellään katsellut niitä sähköyhtiön sivuiltakin.

Weicco:
Tuo sähköyhtiön kautta tapahtuva seuranta on ihan ok ja mukava käydä välillä vilkuilemassa kulutuspiikkejä. Aika kankea järjestelmä on jos ei pääse katsomaan omia aikaisempia tietoja kun vain päivitetään  sopimusta.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 17.02.2016     kello on 10:15 ---Tuo sähköyhtiön kautta tapahtuva seuranta on ihan ok ja mukava käydä välillä vilkuilemassa kulutuspiikkejä.

--- Lainaus päättyy ---

Kun mittareita alettiin vaihtaa, sähköyhtiöt rummuttivat tätä hirveästi...   Vielä ei ole ainakaan minulle selvinnyt, mitä hyötyä siitä on.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 17.02.2016     kello on 10:15 ---Aika kankea järjestelmä on jos ei pääse katsomaan omia aikaisempia tietoja kun vain päivitetään  sopimusta.

--- Lainaus päättyy ---

Tällaisen vastauksen sähköyhtiöltä silloin sain:

"Hei
Syynä on tosiaan asiakkuuden muuttuminen ja ”oikeita” asiakkuuden muutoksia meillä tapahtuu tuhansia vuosittain joten näin tämä on valitettavasti ollut pakko toteuttaa. Uusille asukkaille emme voi näyttää edellisten asukkaiden sähkönkulutuksia.
Toki ymmärrän että tässä sinun tapauksessasi tämä tuntuu oudolta."

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 17.02.2016     kello on 10:41 ---Vielä ei ole ainakaan minulle selvinnyt, mitä hyötyä siitä on.

--- Lainaus päättyy ---

Jos yleensä on kiinnostunut seuraamaan sähkönkulutusta niin onhan tuo kätevämpi kuin mittarista itse kävisi lukemia katsomassa. 

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 17.02.2016     kello on 10:46 ---Tällaisen vastauksen sähköyhtiöltä silloin sain:

"Hei
Syynä on tosiaan asiakkuuden muuttuminen ja ”oikeita” asiakkuuden muutoksia meillä tapahtuu tuhansia vuosittain joten näin tämä on valitettavasti ollut pakko toteuttaa. Uusille asukkaille emme voi näyttää edellisten asukkaiden sähkönkulutuksia.
Toki ymmärrän että tässä sinun tapauksessasi tämä tuntuu oudolta."

--- Lainaus päättyy ---

Toivottavasti tuo on suurimpia murheita elämässäsi. Onhan se harrastus sekin, että tutkii omia sähkön kulutus tietoja.    ...Muualtakin kun sähkölaskusta.  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View