Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Päivän purnaus!

<< < (81/99) > >>

seppoko:
Eikö kellään muulla ole mitään purnattavaa??

No mulle tuli taas. Oli telefinland lähettänyt s-postin, että lopettavat liittymätyypin, mikä minulla on ja pitäisi ottaa yhteyttä kauppiaaseen. No tänään kävin juttelemassa asiasta. Minulla on kaksikin liittymää, toinen pelkkä netti ja toinen pelkkä puhelin ilman nettiä. Tämä puhelin maksaa euron kuukaudessa, mutta sillä saa netistä 50%:n alennuksen. Nyt sitten pakkolisäävät tuohon puhelimeen netin, jota en tarvitse. Ja hinta tietenkin nousee. Eurosta kolmeen (muistaakseni?). Ei kai se 2€/kk mua kaada, mutta vuodessa 24 aivan turhasta.

Pännii.

Ruutiukko:
Kyllähän sitä purnattavaa varmaan olisi vaan kun ei se purnaaminen paljon auta.
Ennen laskuttajan piti pystyä todistamaan että lasku on aiheellinen ja kuluttaja saanut hyödyn laskutettavasta tuotteesta. Nykyään kuluttajan on kyetävä näyttämään aiheeton lasku toteen ja se ei aina edes onnistu, ainakin se on ison työn takana. Kiitoksia Arkadianmäen tolvanat.  :(

vesako:
Harmin ...kele, eräs perheeseen kuuluva henkilö
päätti ajaa reunakiveen ja rengas sivusta risa.

Nyt on tilapäis rengas paikallaan, ja täytynee etsiä
uusi edullinen sarja jostain.

jus66si:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  3.12.2015     kello on 11:05 ---Harmin ...kele, eräs perheeseen kuuluva henkilö
päätti ajaa reunakiveen ja rengas sivusta risa.

Nyt on tilapäis rengas paikallaan, ja täytynee etsiä

--- Lainaus päättyy ---

Mulla kanssa oli vähän rengasremppaa tuossa. Ensten meni ducaton takagummista kattonaula ja sitten kun piti laittaa mondeoon nastarenkaat alle, vuoti vanteen välistä sielun pihalle.
No, viidellä kympillä selvisin molemmista yhteensä. Oliko talvirengas mikä meni? Millasesta autosta (koko)?

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  3.12.2015     kello on 11:05 --- täytynee etsiä

--- Lainaus päättyy ---

Ettäkö yhden renkaan vuoksi ostaa kokonaan uusi neljän renkaan sarja ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View