Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Päivän purnaus!

<< < (80/99) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: LunaNegra -  4.07.2015     kello on 08:41 ---Voi hyvänen aika näitä leirintäalueiden tason vaihteluja! Jossain saat alle 20€:lla kaiken mitä tarvit mut paras on kun maksat 30€ siitä et saat ajaa autoa hoitamattomalle pellolle, wc ja suihku on rakennettu keskiseinällä jaettuun leikkimökkiin ja suihkusta tulee vain kylmää vettä. Ei herrantähären!
-Luna

--- Lainaus päättyy ---

Missäs noin hieno alue oli?

aaoulusta:
Samperin Samperi! kyllä kyrsii ja kowertaa juilii ja wi....aa! ei ole enää hellettä vain 20 lussaa ja vielä ollaan Kalajoella

winemaker:
Noista tankomarkkinoista tuli mieleeni tämä nykyjuontajien aploodien kerjääminen, " eiköhän anneta kunnon aploodit sille ja sille " - tyyliin.

Maistuvimmat aploodit tulevat spontaanisti suorituksesta.

Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

winemaker:
On se niin väärin, että nämä wiileät kelit vaihtuvat helteisiin.  Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1438393516320.html

seppoko:
Ihmetyttää vaihto-osan hinnoittelu?

Minulla on Panasonicin partakone.  Alkoi tuntua, että pitää vaihtaa terä. No ensiksi paljastui, että on ostettava teräpaketti.  Terän osia ei saa erikseen muihinkaan koneisiin. Sitten paljastui, että ainakaan täkäläisestä huoltoliikkeessä ei ole Panasoniciin,  joihinkin muihin on. Sitten tutkimaan netin ihmeellistä maailmaa. Sieltä löytyy. Mutta hinta sama kuin sittarissa tarjouksessa oleva Remingtonin uusi kone täydellisenä.

Nyt sitten on kahden vuoden takuulla oleva "teräpaketti"!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View