Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Päivän purnaus!
eura665:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 7.02.2015 kello on 16:33 ---Mitä eroa on etelä-Suomen moottoriteillä ja savon moottoriteillä ?
No tänään ainakin huomasin sen eron että etelässä vasenta kaistaa ajava ei malta ajaa kuin auton mitan verran ja tullaan heti siihen eteen, savossa ymmärretään että siellä vasemmalla kaistalla ei ole mitään hätää, ei sieltä kukaan vastaan tule...ainakin mulle autokoulussa opetettiin että taustapeilissä täytyy ohitettava auto näkyä täysin ennenkuin tullaan varsinaiselle kaistalle.
--- Lainaus päättyy ---
Etelän moottoriteillä on liikennettä, siinä se kait suurin ero on.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 7.02.2015 kello on 17:50 ---Etelän moottoriteillä on liikennettä, siinä se kait suurin ero on.
--- Lainaus päättyy ---
Itse asiassa se liikennemäärä oli tänään aamupäivästä yllättävän vähäistä, edes kehäkolmosella ei päässyt ajamaan kunnon ruuhkassa. Nyt kun Toyotassakin on kojelautakamera niin kerrankin odotin että nyt saa kuvata ruuhkaa mutta ei. :-\
eura665:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 7.02.2015 kello on 17:56 ---Itse asiassa se liikennemäärä oli tänään aamupäivästä yllättävän vähäistä, edes kehäkolmosella ei päässyt ajamaan kunnon ruuhkassa. Nyt kun Toyotassakin on kojelautakamera niin kerrankin odotin että nyt saa kuvata ruuhkaa mutta ei. :-\
--- Lainaus päättyy ---
Eipähän täällä viikonloppuisin ole ruuhkaa, kehätiet ei kyllä ole edes motareita. Arkiaamuisin on sitten jokunen menijä enemmän.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 7.02.2015 kello on 17:58 ---Eipähän täällä viikonloppuisin ole ruuhkaa, kehätiet ei kyllä ole edes motareita. Arkiaamuisin on sitten jokunen menijä enemmän.
--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitinkin tuolla motarilla Heinolasta alaspäin mutta aiemmin täällä etelässä käydessä viimeistään kehäkolmosella saa ajaa kuin ulkomailla, autoja joka puolella, mutta ei tänään ollut sitäkään...tuo ruuhka on jotain uutta savolaisille ja siksi siitäkin osaa jotenkin nauttia. ;D
sipu:
Ei ny ihan purnauskaan
mutta muistutus vaan
että kohta se myräkkä tännekkin saapuu :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta