Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Päivän purnaus!
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 6.02.2015 kello on 10:10 ---No minäkin allan purnaamaan.
Joskus nuorena poikana africassa itikka pisti, ei tullut malariaa, vaan bakteeri myrkytys. Ja ne perkeleet ei häviä pois vaan alkavat kun lääkekuurin vetää viettää siestaa. Sitten kun tulee joku flunsa tai samankaltainen ne katsovat taas tilaisuutensa koittaneen jos vastustus kyky on tarpeeksi heikentynyt. No kolme viikoa sitten tuli kuumetta, mutta se meni pois reilun päivän potemisella, mutta palasi rajumpana takaisin viimme perjantaina, 39,8 oli paras tulos jonka saivat mitattua, ennenkuin lääkitys alkoi purra. Sunnuntai ilta oli viimeinen yli 38. Mutta nyt sitä sitten haetaan kerran viikossa piikki kannikkaan parin kuukauden ajan. Ja kaiken sorttinen liikunta joka hien nostaa on kielletty. Koirat katsoo aamuisin, että mitä eikö sitä mennä. Ja ensi viikon perjanaina pitää lähteä pojan karnevaalilomalla laskettelemaan viikoksi.
...kele ensi kesänä listin joka itikan minkä näen!!!
--- Lainaus päättyy ---
Hui kaikkea sitä ihminen joutuukin kärsimään
pikaista paranemista
ja mä kun vaan vaan tressaan tämän olkani kans
jossa ei ole kuin ..kai ... joku nivelpussitulehdus ???
on muuten ihan oma diaknoosi
mutta ei tässä kipuilussa mitään muuta tressiä olekkaan
kun se , etten voi kutoa enkä virkata
kädet on ihan orvot, kun ei ole niille tekemistä ,kutimia tai virkkauksia :'(
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 5.02.2015 kello on 23:13 ---Otsikon mukaisesti purnaan. "Eläkeläisen onni":
Viidettä vuotta olen harjoitellut eläkkeellä oloa ja tänä
aikana olen saanut nauttia yhteiskunnan suomista
eduista.
Eläke on noussut 8,4 % ja omaan käyttöön jäävä osuus on
laskenut -0,9 %. Veroprosentti on noussut 6 %-yksikköä.
Kiirehtikää kaikki, jotka ette vielä ole eläkkeellä, nauttimaan
eduista.
--- Lainaus päättyy ---
Just noin se menee :(
Mutta eipä taida porukat eläkkeelle ennättää
kun eläkeen ikä nousee siihen malliin
että sekin ikä on joksus varmaan 100v ... :o
winemaker:
Niin vituttaa kiusaaminen.
Mitähän kiusaajien lapsista mahtaa tulla, jos aikuisensa ovat kiusaajia?
ihaa:
Mitä eroa on etelä-Suomen moottoriteillä ja savon moottoriteillä ?
No tänään ainakin huomasin sen eron että etelässä vasenta kaistaa ajava ei malta ajaa kuin auton mitan verran ja tullaan heti siihen eteen, savossa ymmärretään että siellä vasemmalla kaistalla ei ole mitään hätää, ei sieltä kukaan vastaan tule...ainakin mulle autokoulussa opetettiin että taustapeilissä täytyy ohitettava auto näkyä täysin ennenkuin tullaan varsinaiselle kaistalle.
kimi:
Minä kyllä olen eri mieltä. Hiukankin liikennettä ja jonoa on vasemmalla ja oikealla väljempää. Aivan hyvin ehtisi poiketa oikealla kaistalla ja päästää nopeammin ajavat ohi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta