rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Päivän purnaus!  (Luettu 67663 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:14
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Päivän purnaus!
« : 23.01.2015 kello on 19:53 »
Ostimme Ikeasta kaapin.

Katsoimme ensin kotona kuvastosta mallin, ajoimme Ikeaan katsomaan luonnossa kaappia.  Päätimme ostaa sen.  Merkkasimme noutovarastopaikan paperille. Kävelimme kärryinemme alakerran noutovarastoon, etsimme hyllypaikan ja lastasimme paketit kärryyn.  Kurvasimme ostosten kera kassalle ja suoritimme itse koko maksutapahtuman ja kävelimme kärryinemme autolle.  Nostimme paketit autoomme ja ajoimme kotiimme.

Mitä teki Ikea?  Rahasti, eikä "korvaansa" lotkauttanut koko ostotapahtumalle.  Eipä ihme, että Ikea kannatta niin hyvin.

Siis tässä ensimmäinen purnaus, saa jatkaa !   :-*

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:59
Vs: Päivän purnaus!
« Vastaus #1 : 23.01.2015 kello on 20:04 »
Mitä teki Ikea?  Rahasti, eikä "korvaansa" lotkauttanut koko ostotapahtumalle.  Eipä ihme, että Ikea kannatta niin hyvin.

Mitäs purnaamista tuossa on? Kerrankin paikka jossa homma toimii. Tulis vaan enemmän niitä itepalvelukassoja. Jos purnata pitää, niin softasta puuttuu vielä mahdollisuus lukea tuote ja sitten näpytellä määrä.

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:35
  • Epsoo
Vs: Päivän purnaus!
« Vastaus #2 : 23.01.2015 kello on 20:14 »
Ja palvelu on just niin hyvää kun itse haluaa ;)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:29.03.2024 kello on 20:20
  • Etelä-Pohjanmaa
Vs: Päivän purnaus!
« Vastaus #3 : 23.01.2015 kello on 20:17 »

Mitä teki Ikea?

Loi koko konseptin, jota ihmiset myös käyttää.  ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:12.07.2021 kello on 15:39
Vs: Päivän purnaus!
« Vastaus #4 : 23.01.2015 kello on 20:18 »
  En purnaa, mutta jatkan.

  Onkohan Ikea hiffannut että, jos tuote maksaa XX-määrä euroja, ja palvelu X-määrä euroja siihen päälle se=XXX määrä.
  Jos jätetään palvelu pois, se tuote maksaa asiakkaalle "vaan" XX-määrä euroja.

  Jotenkin tuntuu siltä että suurempi osa meistä asiakkaista maksaa mieluummin tuotteesta, kuin palvelusta.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:24
Vs: Päivän purnaus!
« Vastaus #5 : 23.01.2015 kello on 21:11 »
Minäkin kävin Ikeassa. Neiti halusi sieltä jotain hakea ja uhrauduin kuskiksi, näin tapahtuu aika usein. Jokin palikka ilmeisesti meni vinoon kun vastoin tapojani kävin neidin kanssa myös sisällä ja kiersimme koko kaupan. Yleensä keksin muuta tekemistä sillä aikaa kun naisväestä jompi kumpi tuolla käy. Ei syntynyt mitään mielihaluja ja ihan tarkoituksella viivyin keittiöpuolella pitempään jos jotain ideaa omalle tulevalle saisi, en saanut.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:40
Vs: Päivän purnaus!
« Vastaus #6 : 23.01.2015 kello on 22:12 »
Hyllylevyjä menin Ikeasta ostamaan. Tulostin hyllypaikan ja tarkistin, jotta niitä on varastossa. Paikalle päästyäni totesin, että olipa enää yksi hyllylevypaketti. Sen päällä oli jonkun muistilappu, jossa luki kymmenen pakettia. Sinne meni, mutta onneksi sain yhdenkin, vaikka kahta olin hakemassa.
Olisin selvinnyt vitosella, mutta kun oli emäntä mukana, niin kärryyn tuli kolme mattoa, verhokangasta, kattiloita ja ties mitä purnukoita ja laatikoita. Ei niitä kyllä siinä mun listassa ollut.  :)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
  • 1299XX
Vs: Päivän purnaus!
« Vastaus #7 : 24.01.2015 kello on 08:43 »
Mitäs purnaamista tuossa on? Kerrankin paikka jossa homma toimii. Tulis vaan enemmän niitä itepalvelukassoja. Jos purnata pitää, niin softasta puuttuu vielä mahdollisuus lukea tuote ja sitten näpytellä määrä.

Tämä on tosiaan pieni puute. Mutta kai siinä on ajateltu että ne sallitut 15 tuotetta jaksaa sinne erikseen laittaa.
Mä tykkään vallan käyttää näitä kassoja, ne on niin paljon nopeempia kun itellä ei yleensä montaa tavaraa oo matkassa.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:20.04.2024 kello on 23:36
Vs: Päivän purnaus!
« Vastaus #8 : 24.01.2015 kello on 09:15 »
Haaparannasta ku ne ohjeet löytys vielä suomeksi, nii sitte ois hyvä. Onneksi ei ollu jonoa joten kerkes vähä arvailemaan sen perusteella mitä huonosta kielipäästä löyty.   :P

  • Vieras
  • Vs: Päivän purnaus!
    « Vastaus #9 : 24.01.2015 kello on 09:21 »
    Saako tähän laittaa savolaisen purnauksen, se kun poistettiin tuosta Pamauksen aloittamasta autonvaihto ketjusta.  >:(




    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015012319075041_uu.shtml

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:28
    • Kulkija
    Vs: Päivän purnaus!
    « Vastaus #10 : 24.01.2015 kello on 09:39 »
    Nyt ollaan takkahuoneessa, jonne sopii oikein hyvin laittaa edellisenkaltaisia viestejä. Tuohan on ihan hauska juttu, todennäköisesti paikallinen tojota tai fort -kauppias sponsoroi nosturinvuokraa.  :laugh:

    -

    Sen sijaan tekniikkaketjuhin ei tarvitse syytää viestejä, joilla ei ole mitään tekemistä aiheen kanssa. Ei varsinkaan sellaisiin, joissa etsitään vastausta johonkin ongelmaan tai keskustellaan syvällisemmin tekniikasta. Sama koskee soveltaen esimerkiksi matkailuketjuja. Tekniikkaosioista löytyy myös aiheeltaan vapaampia ketjuja, joihin voi kirjoitella "mun auto/vaunu on paras" (oli ennen mun isin auto/vaunu on paras) -tyyppisiä viestejä.

    Tämä kaikki on ihan varmasti kaikkien vuosikausia orgiin kirjoitelleiden käyttäjien tiedossa ja uskon heillä olevan myös taito näin toimia - huikealle valtaenemmistölle asia ei ole minkäänlainen ongelma.

    Siinä minun päivän purnaus.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:14
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    Vs: Päivän purnaus!
    « Vastaus #11 : 24.01.2015 kello on 09:48 »
    Saako tähän laittaa savolaisen purnauksen, se kun poistettiin tuosta Pamauksen aloittamasta autonvaihto ketjusta.  >:(

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)


    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015012319075041_uu.shtml

    Hyvä juttu !  ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:59
    Vs: Päivän purnaus!
    « Vastaus #12 : 24.01.2015 kello on 11:07 »
    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015012319075041_uu.shtml

    Juu, siellä Jenkeissä aikoinaan yx kaveri nosti autonsa kans näytille ja roikotti siinä lappua, jossa luki: Jos haluat vaikeuksia, osta Cadillac diesel!  Se oli muistaakseni silloin kun sinne tuli jonkinlainen diesel-buumi ja se kone rakennettiin jotenkin tyyliin pensakoneeseen uusi kansi ja se on siinä...   :D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:14
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    Vs: Päivän purnaus!
    « Vastaus #13 : 24.01.2015 kello on 13:16 »
    On se vaan niin väärin, että oheista tuotetta käytetään niin vähän, pysyis raot paljon puhtaampina ja ko.tavara käyttökelpoisena pidempään.

     :-*

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:24
    Vs: Päivän purnaus!
    « Vastaus #14 : 24.01.2015 kello on 16:34 »
    Juu, siellä Jenkeissä aikoinaan yx kaveri nosti autonsa kans näytille ja roikotti siinä lappua, jossa luki: Jos haluat vaikeuksia, osta Cadillac diesel!  Se oli muistaakseni silloin kun sinne tuli jonkinlainen diesel-buumi ja se kone rakennettiin jotenkin tyyliin pensakoneeseen uusi kansi ja se on siinä...   :D

    Tuo taisi olla 80 luvun alkupuolella kun jenkit teki 5,7l dieselin. Mulla oli sellainen ja kansiongelmia oli monessa, minulla kansien kanssa ei ollut ongelmia mutta laatikon täristi pariin otteeseen rikki. Vaihdoin toisen laatikkorempan jälkeen siihen bensakoneen ja pidin autoa vielä monta vuotta kakkosautona.